کد خبر : 1572144 | 08 آذر 1397 ساعت 01:24 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

پی اس وی 1-2 بارسلونا: پیروزی به لطف مسی و تیرک!

بارسلونا در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 2-1 پی اس وی آیندهوون را شکست بدهد.

پی اس وی 1-2 بارسلونا: پیروزی به لطف مسی و تیرک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مارک فن بومل در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند اما در نهایت این بارسا بود که به لطف درخشش لیونل مسی به پیروزی رسید. 

بازی با حملات میزبان آغاز شد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 4 دروازه بارسلونا روی یک ضربه آزاد باز شود اما واکنش عالی مارک آندره تراشتگن، دروازه آبی و اناری ها را نجات داد.

پس از آن بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما حضور به موقع مدافعان پی اس وی، موقعیت گلزنی را از آنها گرفت.

بازی از سوی هر دو تیم هجومی دنبال می شد و هر یک به دنبال فرصتی بودند تا به گل برسند. در دقیقه 16، این پی اس وی بود که بار دیگر تا آستانه زدن گل پیش رفت اما ضربه پریرا که این بار تراشتگن را مغلوب کرد، به تیر دروازه برخورد کرد تا دروازه بارسا باز نشود.

 

1358620

 

در ادامه بارسایی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما این برتری، به موقعیت خاصی منجر نشد. تا اینکه در دقیقه 35، روی حرکت خوب لیونل مسی، این فیلیپه کوتینیو بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را مدافع حریف بلوکه کرد.

دو دقیقه بعد، این آرتورو ویدال بود که صاحب دو موقعیت خوب شد اما ضرباتش را دروازه بان و مدافع پی اس وی از مقابل دروازه برگشت دادند تا بازی همچنان بدون گل دنبال شود.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بازی را در دست داشتند اما در آخرین دقیقه این نیمه، باز هم این پی اس وی بود که می توانست به گل برسد ولی ضربه سر دی یونگ روی یک ضربه آزاد، به تیر دروازه بارسا برخورد کرد تا آبی و اناری ها با خوش شانسی، نیمه اول با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

 

نیمه دوم را هم تیم میزبان بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشت اما پس از آن بازی متعادل شد. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 61، روی حرکت عالی مسی، بارسا به گل رسید.

 بعد از یک و دو با عثمان دمبله، مسی که داخل محوطه جریمه آیندهوون صاحب موقعیت شده بود، در حالی که چند مدافع حریف او را احاطه کرده بودند، با یک ضربه تماشایی، دروازه را باز کرد.

 

1358619

 

1358622

 

برتری بارسا بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 70، این تیم به گل دوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که شوت مسی را جرارد پیکه در بین راه قطع کرد و توپ دور از دستان دروازه بان آیندهوون، وارد دروازه شد.

 

1358621

 

دو دقیقه بعد، روی ارسال خوب دمبله، مالکوم می توانست اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از آن نوبت بازیکنان میزبان بودند که پیش بکشند و پس از یکی دو موقعیت خوب، سرانجام در دقیقه 82 به گل رسیدند. روی یک حرکت از سمت چپ و ارسال آنجلینیو، این دی یونگ بود که با ضربه سر، دروازه بارسا را باز کرد.

 

1358623

 

1358618

 

بازیکنان آیندهوون برای زدن گل تساوی پیش کشیدند اما این بارسا بود که می توانست در دقیقه 89، به گل سوم برسد اما باز هم مالکوم این موقعیت را از دست داد و در نهایت بازی با همان نتیجه 2-1 به سود بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها