کد خبر : 1572164 | 08 آذر 1397 ساعت 02:05 | 69.6K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی بر پی اس وی

والورده: هنوز نمی دانم مسی چطور آن گل را زد

در شبی که بارسا حتی می توانست بازنده از زمین خارج شود، لیونل مسی فرشته نجات شد.

والورده: هنوز نمی دانم مسی چطور آن گل را زد

به گزارش "ورزش سه"، پی اس وی برای کسب سهمیه لیگ اروپا برابر بارسایی قرار گرفت که صعودش قطعی بود و برای اولی گروه می جنگید. در دیداری که شاهد موقعیت های گل فراوانی بودیم، این مسی بود که بازهم تعیین کننده ظاهر شد. او یک گل زد و یک گل هم ساخت تا در نهایت بارسا 1-2 پیروز از زمین خارج شود.

 

 

1358615

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی بسیار دشواری بود. پی اس وی به خصوص روی توپ هایی که از دست می دادیم، خطرساز ظاهر می شد. در 20 دقیقه اول اصلا خوب نبودیم. میزبان بازی را با حمایت هوادارانش بسیار خوب و با روحیه شروع کرد و ما دچار سختی فراوانی شدیم. 

کمی متزلزل بودیم و روی کرنر ها ممکن بود دروازه مان باز شود. آنها سه بار هم به تیر زدند. واقعیت این است که بیش از اندازه به حریف موقعیت می دادیم. به خصوص دفاع کردن دی یونگ کار دشواری بود.

در نیمه دوم به دو گل رسیدیم و کمی کارمان راحت تر شد اما در دقایق پایانی بازهم تحت فشار قرار گرفتیم. خوشبختانه به خوبی توانستیم فشار پی اس وی را تحمل کرده و برنده از زمین خارج شویم.»

 

 

1358596

 

 

مسی:« هنوز نمی دانم مسی چگونه توانست آن توپ را به گل تبدیل کند. او فوق العاده است و همیشه چیز جدیدی برای سورپرایز کردن شما دارد. مسی و دمبله می توانند از هر نقطه شوتزنی کنند.»

 

مصدومیت اومتیتی:« فعلا مشخص نیست که وضعیت او چطور است. اینکه یک مصدومیت جدید است یا چیز خاصی نیست. باید تا فردا و بررسی تیم پزشکی صبر کنیم.»

 

گل پیکه:« نمی دانم این یک استراتژی از پیش کار شده بین مسی و پیکه بود یا خیر؛ ولی در هر صورت گل زیبایی بود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها