کد خبر : 1572173 | 08 آذر 1397 ساعت 08:58 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: انتقاد کلوپ از داور برای پرت کردن حواسها است

توماس توخل سرمربی PSG بعد از پیروزی تیمش مقابل لیورپول گفت یورگن کلوپ با انتقاد از داور بازی دو تیم سعی داشته توجه‌ها را از شکست تیمش منحرف کند.

توخل: انتقاد کلوپ از داور برای پرت کردن حواسها است

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول از رفتار بازیکنان پاری سن ژرمن و تصمیمات داور بازی دو تیم لیورپول و PSG که دیشب در پاریس برگزار شد و با پیروزی 2-1 پاری سن ژرمن به پایان رسید عصبانی بود و بعد از بازی اعلام کرد دریافت شش کارت زرد توسط بازیکنان لیورپول باعث شده این تصور به وجود بیاید که لیورپولی‌ها در این مسابقه مثل قصاب‌ها بازی کرده‌اند. 

 

توخل اما در مصاحبه‌ی بعد از بازی خود سعی کرد از پرداختن به این موضوع طفره برود اما گفت کلوپ مثل بسیاری دیگر از مربی‌ها ممکن است از حربه‌ی انتقاد از داور برای رهایی تیمش از فشارها استفاده کرده باشد. توخل گفت:" به اعتماد من مساله‌ی مهمی نبود. بازی 5 دقیقه وقت اضافی پیدا کرد و روی بازیکنان ما خطاهای زیادی انجام شد. تیمی که یک گل عقب افتاده لازم نیست تعداد زیادی خطا انجام دهد. آنهم 10 خطا در عرض 5 دقیقه. تیمی که عقب می‌افتد معمولاً عجله می‌کند که زمان بازی تلف نشود تا شانس به ثمر رساندن گل تساوی را داشته باشد نه اینکه مدام خطا کند". 

 

 توخل در ادامه‌ی مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود گفت:" راستش نمی‌خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم چون به نظرم مساله‌ی مهمی نیست. من هم وقتی در بازی‌های بزرگ می‌بازم عصبانی می‌شوم و بعضی وقتها راجع به مسائلی صحبت می‌کنم تا توجه‌ها را از مسائل اصلی منحرف کنم و باعث شوم از بار سنگین فشارهایی که به تیمم وارد می‌شود کاسته شود. بله، من هم از این کارها می‌کنم ولی در حال حاضر نمی‌خواهم وارد این موضوع بشوم. این سوالها را باید از یورگن کلوپ بپرسید. شنیده‌ام او در این مورد نظر خاص خودش را دارد که خیلی هم خوب است. من فقط راجع به خود بازی صحبت می‌کنم".

دیدگاه‌ها