کد خبر : 1572178 | 08 آذر 1397 ساعت 09:22 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: داور فریب بازی ناجوانمردانه PSG را خورد

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول بعد از شکست 2-1 مقابل PSG در کنفرانس خبری بعد از بازی با عصبانیت از داور لهستانی این بازی انتقاد کرد.

کلوپ: داور فریب بازی ناجوانمردانه PSG را خورد

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری بعد از شکست 2-1 تیمش لیورپول مقابل پاری سن ژرمن به انتقاد از شبیه‌سازی‌ها و نقش بازی‌ کردن‌های تیم فرانسوی پرداخت و بیش از هر کس دیگری به نقش مهم نیمار در این شبیه‌سازی‌ها و نقش بازی کردن‌ها اشاره کرد. کلوپ همچنین در حالی که به شدت عصبانی بود از داور بازی هم انتقاد کرد، داوری که به بازیکنان لیورپول 6 کارت زرد ولی به پاریسی‌ها 2 کارت زرد نشان داده بود. کلوپ گفت این حرکت داور باعث شده اینطور به نظر برسد که تیم او با هدف قصابی حریف بازی کرده است. کلوپ همچنین معتقد بود مارکو وراتی هافبک پاری سن ژرمن به خاطر خطایی که روی جو گومز انجام داده باید از زمین اخراج می‌شده. 

 

کلوپ در کنفرانس خبری خود گفت:" تعداد بالای متوقف شدن‌های بازی اصلاً جالب نبود. ما دو سال پیاپی در انگلیس جایزه‌ی بازی جوانمردانه را برده‌ایم ولی امشب داور با کارت زردهایی که به ما نشان داد کاری کرد که همه فکر کنند ما برای قصابی حریف بازی کرده‌ایم". 

 

کلوپ در ادامه گفت:" پاری سن ژرمن و به  خصوص نیمار با زیرکی داور را گول می‌زدند اما این فقط منحصر به نیمار نبود. خیلی دیگر از بازیکنان PSG طوری خودشان را به زمین می‌انداختن که انگار چه اتفاق وحشتناکی افتاده. همین روش‌ها باعث شد که ما دیگر نتوانیم آرامش تیمی‌مان را حفظ کنیم. ما تهاجمی بازی میکردیم ولی در فوتبال متاسفانه تهاجم منفی به هیچ دردی نمی‌خورد. ما به جای اینکه روحیه‌ی تهاجمی داشته باشیم عصبانی و خشمگین بودیم. این چیزی است که باید برای حل و فصل کردنش تلاش کنیم. حالا که داور اجازه می‌‌دهد حریف به راحتی از این تاکتیک‌ها استفاده کند ما هم باید برای مقابله با آن چاره‌جویی کنیم". 

 

کلوپ در ادامه گفت:" وقتی بازیکنی خودش رو زمین می‌اندازد و طوری رفتار می‌کند که انگار مرده است ولی چند ثانیه بعد بلند می‌شود و بازی می‌کند، خب بله، ممکن است داور گول بخورد و در این صحنه کارت زرد بدهد ولی اینطور فوتبال بازی کردن از جوانمردی و اخلاق ورزشی به دور است. از این گذشته تماشاچی‌ها خیلی سرحال بودند و از تیم‌شان عالی حمایت می‌کردند و ما هم به اندازه‌ی کافی آرامش نداشتیم. حتی جو گومز هم کارت زرد گرفت. پسری بهتر از او در این دنیا پیدا نمی‌شود ولی حتی او هم نزدیک بود با گرفتن کارت قرمز از زمین اخراج شود. بله، شرایط بازی از این قرار بود".

 

1358642

دیدگاه‌ها