کد خبر : 1572187 | 08 آذر 1397 ساعت 10:16 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

هری کین: مقابل بارسا برای صعود بازی می کنیم

بعد از پیروزی 1-0 تاتنهام مقابل اینتر و زنده ماندن امیدهای این تیم به صعود از مرحله‌ی گروهی چمپیونزلیگ هری کین گفت او و هم‌تیمی‌هایش از این به بعد با نهایت امید و انرژی بازی خواهند کرد.

هری کین: مقابل بارسا برای صعود بازی می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در استادیوم ومبلی در حالی مقابل اینتر قرار گرفت که برای زنده ماندن امیدهایش به صعود از مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا حتماً به پیروزی نیاز داشت. اریکسن مهاجم دانمارکی تاتنهام که در این بازی به عنوان یار تعویضی به میدان رفته بود با به ثمر رساندن تک‌گل تاتنهام امیدهای این تیم انگلیسی به صعود را زنده نگه داشت. تاتنهام با این پیروزی نشان داد که در شرایط دشوار می‌تواند بر اعصاب خود مسلط باشد و برای رسیدن به هدف کوتاه‌مدتش به شکلی موثر تلاش کند. 

 

تاتنهام دیشب نشان داد که در حال تبدیل شدن به تیمی پخته و باتجربه است. تاتنهامی‌ها حالا صبر را هم به زرادخانه‌ی خود اضافه کرده‌اند و دوباره ریتم بازی خود را بدست آورده‌اند. سفیدهای لندن در بازی قبلی خود در چمپیونزلیگ، مقابل آیندهوون هم این را نشان داده بودند، بازی‌ای که هری کین با دو گل دیرهنگام باعث شد شاگردان پوچتینو در آن به یک پیروزی مهم دست یابند. 

 

اما تاتنهامی‌ها که دیشب در مقابل تیم قوی‌تری قرار گرفته بودند باز هم موفق شدند به هدف ترسیم شده از سوی پوچتینو دست یابند. این بار با گلی که در دقیقه‌ی 80 توسط کریستین اریکسن تعویضی به ثمر رسید. 

 

هری کین کاپیتان و ستاره‌ی بزرگ تاتنهام بعد از پیروزی دیشب تیمش گفت:" اینکه توانستیم دروازه‌مان را بسته نگه داریم و یک کلین‌شیت دیگر ثبت کنیم خیلی مهم بود. بازی در مقابل اینتر سخت بود. کیفیت زمین خیلی عالی نبود ولی ما کم کم به این زمین عادت می‌کنیم. با همه‌ی این اوصاف ما خوب بازی کردیم. ما تمام برنامه‌هایمان را از انتهای زمین خودمان شروع کردیم و توپ را به خوبی بین خطوط مختلف به حرکت درآوردیم. ما در نیمه‌ی اول می‌توانستیم یکی دو گل به ثمر برسانیم. با این پیروزی حالا با انرژی و روحیه‌ی فوق‌العاده ادامه می‌دهیم. می‌دانیم که صعود کار بسیار دشواری است ولی ما از این به بعد فقط برای این هدف بازی می‌کنیم".

 

1358653

 

1358654

 

1358655

 

1358656

دیدگاه‌ها