کد خبر : 1572188 | 08 آذر 1397 ساعت 10:20 | 266.4K بازدید | 0 دیدگاه

شوک ناگهانی قبل از پایان نیم فصل

استوکس بدون خداحافظی از ایران رفت!

مهاجم ایرلندی تراکتورسازی بامداد امروز تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد تا به کشورش برگردد؛ اینطور که مشخص است او دیگر به ایران برنمی گردد.

استوکس بدون خداحافظی از ایران رفت!

به گزارش "ورزش‌سه"، آنتونی استوکس یکی از چهره های خبرساز فوتبال ایران طی روزهای گذشته بوده است؛ مهاجم ایرلندی که در ابتدای فصل با سابقه خوب یکی از قراردادهای گران قیمت فوتبال ایران را با تراکتورسازی امضا کرد و پیراهن این تیم را پوشید، توانست بازی های خوبی نیز انجام دهد و تا اینجای فصل 8 گل به ثمر رساند.


استوکس اما بعد از بازی تراکتورسازی و ذوب آهن که با برد 4 بر یک شاگردان محمد تقوی همراه بود، برای مرخصی از ایران رفت و با تاخیر چند روزه برگشت. تاخیر او در ورود به ایران حاشیه های زیادی ایجاد کرد و حتی با وجود برگشتن قبل از بازی با پرسپولیس نام او در فهرست 18 نفره تراکتور قرار نگرفت.


در این باره روز گذشته جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی با حضور برخی مسئولان و خود استوکس برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن برگزار شد و در نهایت دوطرف برای قطع همکاری بر سر بعضی مسائل توافق کردند اما هنوز مواردی باقی مانده است. بعد از انجام صحبت های طولانی سرانجام مهاجم ایرلندی که یکی از امیدهای آقای گلی در لیگ هجدهم محسوب می شد بامداد امروز از ایران رفت. استوکس که به تازگی پدر و خواهرش را هم در ایران دیده بود، بامداد امروز همراه با آنها تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد تا از آنجا راهی ایرلند کشورش شود.


مصطفی موسوی زنوز مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" خبر جدایی استوکس را تایید کرد.


به این ترتیب مهاجم ایرلندی باتجربه دیگر جایی در تراکتورسازی نخواهد داشت و مسئولان باشگاه تبریزی با توجه به کمبود بازیکن در خط حمله باید بعد از انجام دو بازی سخت آینده باید به فکر جذب یک یا مهاجم طراز اول باشند.


گفتنی است؛ لی اروین مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی نیز هنوز به ایران برنگشته و احتمالا او نیز خواهان جدایی است. باید دید طی روزهای آینده درباره او چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

1358664

دیدگاه‌ها