کد خبر : 1572198 | 08 آذر 1397 ساعت 10:54 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی:

به صدرنشینی سخت‌ترین گروه CL افتخار می‌کنیم

ناپولی برای صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان تنها به کسب یک امتیاز در آنفیلد نیاز دارد و کارلو آنچلوتی سرمربی این تیم می‌گوید به صعود تیمش باور دارد.

به صدرنشینی سخت‌ترین گروه CL افتخار می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی دیشب در ورزشگاه خانگی‌اش در شهر ناپل، استادیو سن پائولو موفق شد ستاره‌ی سرخ بلگراد را 3-1 شکست دهد تا در آستانه‌ی آخرین بازی خود در گروه C رقابتهای چمپیونزلیگ صدرنشین این گروه شود. در روز آخر بازی‌های این گروه ناپولی در آنفیلد به مصاف قرمزهای لیورپول خواهد رفت و تیم دوم گروه، پاری سن ژرمن هم به مصاف ستاره‌ی سرخ صربستان می‌رود. 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی بعد از پیروزی دیشب شاگردانش مدعی شد سفر ناپولی به شهر برگامو برای بازی با تیم این شهر، آتالانتا، در رقابتهای سری آ، بازی‌ای که ناپولی پیش از جدال حساس با لیورپول پشت سر خواهد گذاشت، دشوارتر از سفر به شهر لیورپول برای بازی با سرخهای آنفیلد خواهد بود. 

 

آنچلوتی بعد از بازی دیشب گفت:" ما باید با شجاعت و جسارت به لیورپول برویم و فوتبال خودمان را بازی کنیم. حالا بهتر است به برگامو فکر کنیم که برای ما دشوارتر از لیورپول خواهد بود".

 

آنچلوتی درباره‌ی پیروزی 3-1 شاگردانش مقابل ستاره‌ی سرخ بلگراد گفت:" من از بازی امشب راضی هستم. ما شصت دقیقه با قدرت و وارد کردن حداکثر فشار به حریف بازی کردیم ولی بعد از دقیقه‌ی شصت از نظر بدنی دچار افت شدیم که اجتناب‌ناپذیر بود. ولی با اینحال، خیلی راحت می‌شد جلوی به ثمر رسیدن گلی که از ستاره‌ی سرخ خوردیم را گرفت. فارغ از همه‌ی اینها، وقتی به لیورپول می‌رویم نمی‌توانیم دائماً مشغول حساب و کتاب باشیم و حواس‌مان به بازی‌های دیگر باشد. ما کیفیت خودمان را نشان داده‌ایم. ما حالا در این گروه مزیتی داریم که به آن افتخار می‌کنیم. ما حالا صدرنشین سخت‌ترین گروه چمپیونزلیگ هستیم".

دیدگاه‌ها