کد خبر : 1572199 | 08 آذر 1397 ساعت 10:57 | 33.4K بازدید | 0 دیدگاه

حذف بدون شگفتی؛ این تیم جهانی نبود(عکس)

تیم خاتم اردکان در 2 بازی نخست خود در جام باشگاههای جهان حتی به یک ست برده هم دست پیدا نکرد تا حذف زودهنگامی را تجربه کند.

به گزارش "ورزش سه"، از قبل هم مشخص بود که خاتم اردکان حتی به عنوان قهرمان آسیا نمی تواند در برابر تیم های بزرگ والیبال جهان حرفی برای گفتن داشته باشند. این تیم که فصل قبل با بازیکنانی نسبتا کم نام و نشان در لیگ برتر به عنوان نایب قهرمانی رسید، با تقویت خود به جام باشگاههای آسیا پای گذاشت و بر بام قاره کهن ایستاد. 

 

1358668


اردکانی ها که روی نیمکت خود تغییراتی داشتند و سعی کردند با جذب بازیکنان مطرح تیمشان را تقویت کنند، در آستانه جام باشگاههای جهان با مشکلات عدیده ای مواجه شدند. مصدومیت بازیکنان کلیدی نظیر شهرام محمودی و مهدی مرندی و مشکل خروجی یکی، 2 بازیکن دیگر این تیم را ناقص راهی لهستان کرد. 

 

با این حال برخی منتظر شگفتی سازی این تیم این بار در سطح جهان بودند؛ اما بعد از ترنتینو ایتالیا شب گذشته نماینده میزبان هم حتی یک ست به خاتم اردکان نداد.

 

1358669


با این شکست برابر آسکو لهستان شانس صعود به مرحله نیمه نهایی از بین رفت؛ اگرچه یک مسابقه دیگر با سادا کروز برزیل باقی مانده که اردکانی ها باید برگزار کنند. 


تا اینجای مسابقات تنها تیمی که یک ست هم از حریفانش نگرفته، نماینده ایران بوده و مشخص شده که خاتم اردکان اصلا در حد یک تیم جهانی بسته نشده است.

 

1358670

دیدگاه‌ها