کد خبر : 1572212 | 08 آذر 1397 ساعت 11:50 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت فاور و رویس از تساوی دورتموند مقابل بروژ

بعد از تساوی بدون گل دورتموند مقابل کلوب بروژ در گروه A رقابتهای چمپیونزلیگ سرمربی و بازیکنان دورتموند از عملکرد تیم‌شان ناراضی نبودند ولی نتیجه را مثبت ارزیابی کردند.

رضایت فاور و رویس از تساوی دورتموند مقابل بروژ

به گزارش "ورزش سه"،  بوروسیا دورتموند دیشب در هفته‌ی پنجم رقابتهای گروهی چمپیونزلیگ در گروه A این رقابتها در ورزشگاه خانگی‌اش، وستفالن‌اشتادیون به مصاف کلوب بروژ‌ی بلژیک رفت و با کسب یک امتیاز از تساوی بدون گل در این بازی با 10 امتیاز در رتبه‌ی دوم گروه ایستاد. اتلتیکو مادرید با 12 امتیاز صدرنشین این گروه است. بعد از بازی دیشب، لوسین فاور سرمربی دورتموند و بازیکنان این تیم در مصاحبه‌های خود از عملکرد زردپوشان ناراضی بودند ولی اعلام کردند از کسب یک امتیاز که صعود دورتموند به مرحله‌ی حذفی رقابتها را قطعی کرده راضی و خوشنودند. 

 

لوسین فاور سرمربی دورتموند گفت:" ما واقعاً می‌خواستیم پیروز شویم ولی به هر حال جواز صعود به مرحله‌ی یک‌هشتم را بدست آوردیم. هدف ما این بود. بروژ خوب دفاع کرد و در یک سوم دفاعی‌اش خیمه زده بود. سرعت پاسکاری ما در دقایقی از بازی پایین بود و به همین خاطر بود که نتوانستیم تعادل حریف را به هم بزنیم. نتوانستیم در این بازی سرعت را افزایش بدهیم و در نتیجه حریف وقت زیادی برای دفاع کردن داشت. ما باید سریعتر حرکت می‌کردیم". 

 

مارکو رویس کاپیتان و ستاره‌ی دورتموند هم گفت:" هدف ما قهرمانی در این گروه بوده و خواهد بود. ما دیگر دست بالا را نداریم. بروژ در مقابل اتلتیکو هم مثل ما بازی کرده بود. ولی به هر حال به مرحله‌ی بعدی صعود کردیم که خبر خوبی است. ولی از عملکردمان در این بازی راضی نیستیم. انتظار داشتیم که بازی سختی در انتظارمان باشد. ولی فکر نمی‌کردیم بروژ اینطور در یک سوم دفاعی‌اش خیمه بزند و به جز دفاعی تا این حد بسته، به فکر هیچ کار دیگری نباشد. به خصوص در نیمه‌ی اول که سرعت ما کم بود و عملاً نتوانستیم هیچ تاثیری روی روند بازی بگذاریم. آنها مقابل دروازه‌شان خیمه زده بودند و فضا را به شدت تنگ کرده بودند".

 

1358680

 

1358682

دیدگاه‌ها