کد خبر : 1572289 | 08 آذر 1397 ساعت 15:59 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوش و‌ بش گرم نکونام و کریمی در شهید وطنی (عکس)

دو کاپیتان سابق تیم ملی ایران که برای اولین بار به عنوان مربی مقابل یکدیگر قرار گرفتند، قبل از شروع مسابقه خوش و بش گرمی با یکدیگر انجام دادند.

به گزارش "ورزش سه" ، دو تیم نساجی مازندران و سپیدرود رشت از هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار تا پایان نیمه اول با تک گل محمدمهدی نظری به سود نساجی در جریان است.


اما قبل از شروع مسابقه جواد نکونام به رسم مهمان‌نوازی به استقبال علی کریمی رفت و با او به صحبت پرداخت. این دو چهره محبوب و تاثیر گذار فوتبال ایران با برخوردی گرم و صمیمانه هم دیگر را در آغوش کشیدند و این صحنه دور از نگاه عکاسان نماند و قاب‌های به یاد ماندنی از برخورد این دو چهره محبوب فوتبال ایران به جای ماند.


علی کریمی و‌ جواد نکونام جز هافبک های مهم و تاثیرگذار فوتبال ایران به شمار می‌روند و لحظات شیرین از جمله قهرمانی مسابقات آسیایی را در تیم ملی و کنار هم تجربه کردند.


حالا این‌ دو‌ به کسوت مربیگری رسیده‌اند و برای اولین بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند. دیداری که تا به اینجا به سود نکونام‌ در جریان است و باید دید علی کریمی برای ۴۵ دقیقه دوم چه برنامه‌ای در ذهن دارند.

 

1358769

 

1358770

 

1358768


عکس: مسعود اکبری

دیدگاه‌ها