کد خبر : 1572309 | 08 آذر 1397 ساعت 17:05 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

فالکائو: امیدوارم اتلتیکو قهرمان اروپا شود

رادامل فالکائو بین سال های 2011 تا 2013 بازیکن اتلتیکو بود و روز گذشته پس از 5 سال، برابر هواداران تیم سابقش به میدان رفت.

فالکائو: امیدوارم اتلتیکو قهرمان اروپا شود

به گزارش "ورزش سه"، زمانی فالکائو همراه با دیگو کاستا، زوج خطرناکی را در خط حمله اتلتیکو تشکیل داده بود؛ اما سرانجام سال 2013 ترجیح داد راهی موناکو شود. او شب گذشته در دیدار اتلتیکو و موناکو، برابر تیم سابق خود به میدان رفت و البته یک پنالتی را هم از دست داد.

ال تیگره پیش از بازی، از سوی باشگاه اتلتیکو مورد تجلیل قرار گرفت و حمایت گسترده هواداران اتلتیکو از او نیز در نوع خود جالب بود.

 

 

1358802

 

 

فالکائو در پایان بازی گفت:« بسیار هیجان زده بودم. لطف و احترام بین من و هواداران اتلتیکو مشترک است. روزهای بسیار خوبی را در اتلتیکو داشتم و یاد و خاطره آن روزها همیشه با من خواهند ماند. خوشحالم که هواداران اتلتیکو هنوز مرا دوست دارند. خاطره خوبی از امشب برایم به یاد می ماند.»

 

پنالتی از دست رفته:« حیف شد؛ چون نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم و شاید اگر پنالتی را گل می کردم، سرنوشت بازی تغییر می کرد.»

 

بازگشت به اتلتیکو:« کسی از آینده خبر ندارد؛ ولی بی میل نیستم که بار دیگر پیراهن اتلتیکو را به تن کنم. امیدوارم اتلتیکو امسال بتواند قهرمان اروپا شود؛ چرا که شایستگی اش را دارد. اگر به همین روند ادامه دهد، دور از دسترس هم نخواهد بود.»

 

 

 

دیدگاه‌ها