کد خبر : 1572317 | 08 آذر 1397 ساعت 17:40 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیاقت هر دو بیشتر از این حرفاست

امامی‌فر: دربی جذاب و فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشتیم

مربی تیم سپیدرود می‌گوید در این دیدار کارهای دفاعی کمی را انجام دادند و هر دو تیم به دنبال کسب هر سه امتیاز دیدار بودند.

امامی‌فر: دربی جذاب و فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشتیم

به گزارش “ورزش سه” ،علیرضا امامیفر پس از کسب نتیجه تساوی مقابل نساجی مازندران، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به خبرنگاران گفت:


امروز یک بازی فوتبال فوق‌العاده و پرهیجان انجام شد. هر دو تیم برای 3 امتیاز وارد زمین شده بودند. شاید 25 دقیقه اول از سوی جو حاکم بر ورزشگاه تحت تاثیر قرار گرفته بودیم؛ اما به مرور شرایط بهتر شد و توانستیم فوتبال خودمان را انجام دهیم. نیمه دوم بازی درگیرانه‌تر شد. ما در تلاش بودیم با آوردن بازیکنان باتجربه گل‌های بیشتری بزنیم که نشد و گل دوم را خوردیم. حالا باید آماده بازی با استقلال باشیم. تیم‌هایی مثل سپیدرود و نساجی که بازیکنان جوانی را تزریق می‌کنند، باید بیشتر حمایت شوند. لیاقت این دو تیم بیشتر از اینهاست. اگر عوامل شهر و استان بیشتر همکاری کنند، این دو تیم حرف‌های بیشتری در لیگ خواهند داشت. تماشاگران هم در این بازی سنگ تمام گذاشتند و هر کدام تیم خود را تشویق کردند. جا دارد از آنها تشکر کنم.

 

امامیفر در خصوص نمایش هجومی هر دو تیم گفت:


 طبیعی است در این صورت دفاع ضعیف‌تر شود. نساجی و سپیدرود فرصت زیادی برای حضور در لیگ برتر نداشتند تا شکل بگیرند؛ به همین دلیل زمان‌بر است تا ساختار شکل بگیرد. البته کادر فنی کار خود را کرده است و بچه‌ها نیز باانگیزه هستند. امیدوارم مربیان جدید که وارد لیگ می‌شوند، حمایت شوند و افراد موثری در فوتبال ایران گردند.

 

مربی سپیدرود درباره داوری فغانی در این دیدار گفت:


من فوتبال را یک پروسه 90 دقیقه‌ای می‌بینم و جز این نگاه نمی‌کنم. وقتی ضربان بازیکن به 200 برسد، ممکن است اعتراضاتی را هم مطرح کند. ما باید فیلم بازی را ببینیم و نظر دهیم؛ اما واقعیت این است آنقدر داوران ما خوب، قابل احترام و باعث افتخار هستند که نمی‌توانم حرفی بزنم.

 

امامی‌فر در ادامه گفت:


همه تیم‌ها برنامه‌‌ریزی بلندمدت تا آخر فصل دارند. بازیکنان ما توانایی خودشان را نشان داده‌اند. بازیکنان باتجربه‌مان از جمله مهدوی و عزتی فوق‌العاده بودند. ما تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را داریم. اگر نیم فصل جلسه داشته باشیم، آن وقت می‌توانیم درباره جذب بازیکن تصمیم بگیریم. همان طور که گفتم باید هر دو تیم حمایت شوند که یکی از آنها مالی است. برای جذب بازیکن باید رقمی پرداخت شود. ما تا الان 4 میلیارد از بدهی‌های تیم را پرداخت کرده‌ایم. حالا اگر بخواهیم بازیکن بگیریم، حداقل 2-3 میلیارد لازم داریم.

دیدگاه‌ها