کد خبر : 1572364 | 08 آذر 1397 ساعت 20:02 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

نقد داوری استقلال - صنعت نفت

سعید مظفری زاده یکی از داوران سابق لیگ برتر است که نظراتش را در مورد داوری دیدار استقلال و صنعت نفت جویا شدیم.

نقد داوری استقلال - صنعت نفت

 به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم استقلال وصنعت نفت آبادان به قضاوت علی صفایی، با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید و در رابطه با تصمیمات داوری، با سعید مظفری زاده صحبت کردیم که او نظراتش را به این ترتیب  بر حسب تفکیک دقایق اعلام نمود.

 

 دردقیقه 45:  در برخورد شهاب گردان وطارق همام،  تخلفی رخ نداد و حرکت دروازه‌بان تیم نفت کاملا طبیعی و تصمیم داور  کاملا درست بود.


 در دقیق 71: کرار سعی در سرنگون کردن وریا غفوری بود که بدون توپ در حال حرکت بود؛ علی رغم این که غفوری تعادلش را از دست نداد و به حرکتش ادامه داد، تصمیم داور در توقف بازی و ارائه کارت زرد به جاسم کرار کاملا درست بود.


 در دقیقه 75 : حرکت غیرورزشی اکبر ایمانی یک کارت زرد را برای او در پی داشت که  تصمیم داور کاملا درست بود.

 


در دقیقه 85 : خطای قربانی روی طارق همام و همچنین یک دقیقه بعد، خطای نیو مایر به روی بازیکن صنعت نفت به درستی توسط داور با کارت زرد مواجه شد.


در ادامه  کرار در طول بازی سعی می کرد با حرکات خودش، داور را مجاب  به اعلام خطا کند که به جز یکی دو مورد ،  مثل دقیقه 29 که در پشت محوطه جریمه استقلال اتفاق افتاد، در اکثر دقایق تصمیمات داور درست بود و در مجموع می توانم بگویم  که  علی  صفایی، داور این دیدار بسیار با اعتماد به نفس و خوب قضاوت کرد.

دیدگاه‌ها