کد خبر : 1572449 | 09 آذر 1397 ساعت 10:47 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان پس از 1410 دقیقه بدون کی‌روش !

قلعه نویی علیرغم میل باطنی اش، در مقابل پدید مهاجم مورد علاقه اش را در دسترس ندارد.

سپاهان پس از 1410 دقیقه بدون کی‌روش !

به گزارش "ورزش سه"، استنلی کی روش فصل گذشته با اصرار امیرقلعه نویی برای تیم فوتبال ذوب آهن خریداری شد و اگرچه در نیم فصل نتوانست به دلیل مصدومیت، نمایش های خوبی داشته باشد، در نیم فصل دوم جبران کرد و کارش را با 9 بار گلزنی و کسب عنوان نائب قهرمانی لیگ در اولین حضورش در فوتبال ایران خاتمه داد.


این عملکرد سبب شد تا قلعه نویی که به سپاهان آمده بود، برای ترمیم بخش تهاجمی تیمش شک نکند و نام او را در اختیار مدیران سپاهان قرار داد تا او  را جذب کنند.


این اعتماد البته با نشانه های بسیار مثبتی از سوی مهاجم برزیلی هم همراه شده است و او فراتر از فصل گذشته تاکنون 10 بار برای سپاهان در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی گلزنی کرده است.


کی روش اگرچه تا دقیقه 90 دیدار هفته ششم سپاهانی ها گلزنی نکرده بود ولی امیرقلعه نویی اعتمادش را از دست نداد و حتی یک دقیقه هم این مهاجم 195 سانتی متری برزیلی را در 15 دیداری که تاکنون سپاهان در این فصل انجام داده، بیرون از ترکیب قرار نداد و این یعنی سپاهان باید حالا با احتساب دو وقت اضافی برابر نساجی مازندران و مس کرمان حالا پس از 1410 دقیقه بدون مهاجم همیشگی خود بازی کند و این چالشی برای امیرقلعه نویی و شهباززاده خواهد بود که باید جای خالی او را در دیدار سرنوشت ساز برابر پدیده پر کنند.

 

دیدگاه‌ها