کد خبر : 1572471 | 09 آذر 1397 ساعت 11:32 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

ایسکو و روبرو شدن با شرایطی مشابه گذشته

ایسکو نیازی به مشاوره برای تغییر اوضاع و شرایط در مادرید ندارد.

ایسکو و روبرو شدن با شرایطی مشابه گذشته

به گزارش "ورزش سه"، ستاره اسپانیایی رئال، در سال 2013، زمانی که کارلو آنچلوتی سرمربی تیم بود، به جمع بازیکنان سپیدپوشان اضافه شد.

 

در آن زمان، سرمربی ایتالیایی روی بازیکنی قمار کرده بود که در یورو زیر 21 سال، تحت هدایت خولن لوپتگی خوش درخشیده بود و در مالاگا هم خوب کار کرده بود. ایسکو در 8 بازی ابتدایی تیم در دوره آنچلوتی بازی کرد و 5 گل در 6 بازی اول به ثمر رساند. اما با ادامه فصل، او دچار افت شد، هر چند که در نهایت نقش مهمی در کسب دسیما در کنار آنخل دی ماریا، مارسلو و سرخیو راموس ایفا کرد.

 

1359008

 

 

در فصل بعد، در حالی که آنچلوتی هنوز روی نیمکت بود، حضور ایسکو در میادین محدود شد، هر چند  بهترین عملکرد رئال در همان فصل، زمانی بود که ایسکو در کنار تونی کروس، لوکا مودریچ و خامس در خط میانی قرار می‌گرفتند. در زمان بنیتس نیز جایگاه او در ترکیب اصلی تضمین شده نبود ولی بازیکن مهمی به حساب می‌آمد.

 

حضور زین الدین زیدان اما چالش بزرگی پیش روی ایسکو قرار دارد. او در فینال چمپیونزلیگ نیز برای رئال در ترکیب اصلی قرار داشت و با گل‌ها و پاس گل‌هایش در این رقابت ها، توانست خود را به عنصری استثنایی در ترکیب سپیدپوشان تبدیل کند و در فصل بعدش، با هدایت سرمربی فرانسوی، قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ را کسب کرد.

 

 

1359007

 

 

او بهترین بازیکن ترکیب دوم رئال شده بود و کم کم به ترکیب اصلی نیز راه یافت که مهم ترین بازی آن فینال کاردیف بود. حضور او، گرت بیل را نیمکت نشین کرده بود و خامس را به سکوها برده بود، شرایطی که تکرار شد و سال بعدش در کیف، خامس دیگر حتی عضو رئال نبود.

 

 

1359006

 

جام‌ها و پیروزی های تاریخی برای رئال مادرید با همراهی بازیکنی که در هر چهار فینال حضور داشته است. حالا با سانتیاگو سولاری، ایسکو با چالش جدیدی روبروست ولی او دقیقا می‌داند چطور از پس این چالش ها بر بیاید.

دیدگاه‌ها