کد خبر : 1572523 | 09 آذر 1397 ساعت 14:50 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال با دست نفتی مدعی شد(عکس)

استقلال تهران دیروز در ورزشگاه آزادی در شرایطی توانست نفت آبادان را شکست دهد که کمتر کسی می توانست چنین بردی را پایتخت پیش بینی کند.

استقلال با دست نفتی مدعی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه" ، استقلال در همین فصل و در هفته سوم نیز موفق شده بود تراکتور سازی تبریزرا با همین نتیجه با شکست بدرقه کند اما  کیفیت وفرم بازی در روز بازی مقابل تراکتوردست و پا بسته  جان توشاک تا به دیروز اختلاف کاملا مشهود بود هر چند شاید تراکتور در کاغذ حریف  قدرتمند تری نسبت به نفت  محسوب شود . طعم برد روز گذشته برای هواداران ،بازیکنان، و کادر فنی به مراتب شیرین تر از هر برد دیگر این تیم در طول فصل بود چرا که این برد توام شد با یک فوتبال قابل قبول که  همه را به یاد استقلال فصل قبل انداخت .


به زعم بسیاراز کارشناسان شاید بهترین بازی فصل استقلال را تا  قبل از هفته چهاردم لیگ مقابل ذوب آهن اصفهان بدانیم .در آن دیدار استقلال اگر چه موفق  به پیروزی نشد  که البته می توانست با  دقت کمک داور به این امر نیز دست پیدا کند اما با ارائه یک فوتبال زیبا و هجومی هوادارانش را نسبت به آینده لیگ امیدوار کرده کرد اما در ادامه  بعد از پیروزی مقابل تراکتوری که ان روزها شرایط مطلوبی نداشت  استقلال دچار تزلزل شد.

 

1359068


 شاید به نوعی می توان گفت  که استقلال  گول برد مقابل تراکتور سازی را خورد غافل از آنکه  آنها بهترین بازیشان را مقابل ذوب آهن به به نمایش گذاشته بودند اما به دلیل اینکه هنوز ساختار دفاعی شان فاقد  یک هارمونی مناسب بود،نتوانستند پیروز میدان باشند و گر نه ترکیب آن بازی می توانست راه گشای استقلال در طول فصل باشد گرچه این واقعیت را هم نباید نادیده بگیریم که  بعضا مصدومیت باریکنان کلیدی نیز در به وجود آمدن  تغییرات  در ترکیب اصلی تیم بی تاثیر نبود.


در نهایت هواداران استقلال امیدوارند با اعتماد به نفس ناشی از این برد تیم شش امتیاز دو بازی آینده را بگیرد و رسما لیگ را در دور برگشت به عنوان مدعی آغاز کند.

 

دیدگاه‌ها