کد خبر : 1572541 | 09 آذر 1397 ساعت 15:28 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش ستاره سپیدرود تحت تاثیر اخراج عجیب (عکس)

میلاد شیخ سلیمانی که مقابل نساجی مازندران درخشش خوبی داشت با کارت قرمز عجیب علیرضا فغانی جریمه و از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش "ورزش سه" عصر روز گذشته یکی عجیب ترین کارت قرمزهای لیگ برتر به میلاد شیخ سلیمانی تعلق گرفت و باعث اخراج او از زمین مسابقه شد. اخراجی که اگر بی تجربگی یا بهتر است بگوییم فشار بازی نبود هیچ گاه نصیب این مدافع جوان نمی‌شد.


شیخ سلیمانی که از زمان حضورش در ترکیب اصلی سپیدرود کمک زیادی به خط دفاع تیمش کرده و ثبات آن‎‌ها را بالا برده است روز گذشته توانست با حضور به موقع در محوطه جریمه نساجی گل دوم رشتی‌ها را به زیبایی وارد دروازه حامد لک کند و کامبکی رویایی برای هواداران رقم بزند.


هر چند که او در نیمه اول که فشار نساجی بسیار بالا بود بسیار خوب عمل کرد و چند فرصت خطرناک را از مهاجمان حریف گرفت. با این حال در نیمه دوم و دقایق آخر بازی جو بر او غلبه کرد و کارت قرمزی بچگانه این مدافع را در از بازی مقابل استقلال محروم کرد. شیخ سلیمانی در دقیقه 91 بازی برای دفع توپی به هوا پرید و با تصمیم فغانی خطا اعلام شد. شماره پنج سپیدرود که از این کارت ناراضی بود اعتراض فراوانی را به داور مسابقه انجام داد و با کارت زرد جریمه شد. اما این پایان کار نبود و با شدت یافتن این اعتراضات فغانی با کارت زرد دوم او را جریمه و از زمین مسابقه اخراج کرد تا اینگونه درخشش این بازیکن زیر سایه کارت قرمزش قرار گیرد.

 

1359085

 

1359084

 

دیدگاه‌ها