کد خبر : 1572545 | 09 آذر 1397 ساعت 15:46 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک دو رگه؛ محرک موتور گلزنی تیم جواد نکو (عکس)

امید سینک با درخشش در سه مسابقه اخیر تیمش موتور گلزنی نساج‌ها را روشن و خط حمله آن‌ها را جذاب کرده است.

هافبک دو رگه؛ محرک موتور گلزنی تیم جواد نکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه" بی شک یکی از بازیکنانی که باعث جذاب شدن دربی روز گذشته شمال کشور بین دو تیم نساجی و سپیدرود شد، امید سینک هافبکی ایرانی – هندی مازنی‌ها است. بازیکنی که در سه بازی اخیر تیمش خوش درخشیده و جزو عوامل موثر در ثبت پنج گل اخیر تیمش بوده است.


او در بازی هفته دوازدهم مقابل استقلال خوزستان از نفوذهای متعدد و سانترهای خوبی که از سمت راست زمین داشت گل اول نساجی را پایه ریزی کرد و همین باعث شد آن‌ها دومین پیروزی فصل خود را به دست آورند. سپس در جدال با صنعت نفت آبادان با ارائه یک نمایش برتر جزو بهترین بازیکنان زمین لقب گرفت و حتی راهی تیم منتخب هفته هم شد.

 

1359096


اما سینک یکی از ستاره‌ها مسابقه دیروز بود. به طوریکه بر هر دو گل تیمش تاثیر گذاشت و به نوعی با کمک او به ثمر رسید. در صحنه گل اول وی با شلیک خوب ضربه ایستگاهی به دست آمده برای نساجی، ملکی را وادار به اشتباه کرد و نظری با استفاده از شلوغی محوطه جریمه گل اول را به ثمر رساند.


در صحنه گل دوم هم در حالی که نساجی سراسر حمله بود و برای ثبت گل دوم تلاش می‌کرد یک ضربه کرنر برای آن‌ها از سمت راست زمین به دست آمد که سینک آن را به محوطه جریمه ارسال کرد و با ضربه سر فرجی و سپس ضربه آکروباتیک عبدی بازی به تعادل کشیده شد تا اینگونه این هافبک دو رگه بر هر دو گل سرخپوشان قائمشهری تاثیر گذاشته باشد.

 

1359095


عکس: مسعود اکبری

 

دیدگاه‌ها