کد خبر : 1572556 | 09 آذر 1397 ساعت 16:36 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی، مهاجم تمام نشدنی شمالی‌ها (عکس)

مهاجم کهنه کار تیم سپیدرود روز گذشته بازیکن برتر تیمش بود و کمک زیادی برای ثبت هر دو گل رشتی‌ها کرد.

غلامی، مهاجم تمام نشدنی شمالی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه" یکی از خریدهایی که علی کریمی و سپیدرود را با انتقادات زیادی رو به رو کرد، محمد غلامی بود. مهاجمی که در ابتدای فصل به عضویت آلومینیوم اراک درآمد و با بازگشت جادوگر آسیا به جمع رشتی‌ها، دوباره به این تیم منتقل شد.


سپیدرودی‌ها نیمه اول را با یک گل به میزبان خود واگذار کردند تا اینگونه نیمه دوم هجومی و سراسر حمله را پیش روی خود داشته باشند. درست در دقیقه 56 این مسابقه غلامی با دریافت پاس از خط هافبک خود و سپس با یک پاس تک ضرب نزهتی را صاحب موقعیتی خطرناکی در محوطه جریمه کرد و در ادامه دیوسالار خطای بدی را روی این هافبک با تجربه انجام داد. غلامی که پنالتی زن اول تیمش است این ضربه بر خلاف حرکت لک به تور چسباند و بازی را به تعادل کشید.

 

1359110


در ادامه شاگردان علی کریمی که به دنبال برد شیرین در بازی خارج از خانه بودند به شدت حملات خود اضافه کردند و باز هم غلامی با دریافت پاس خوب از مهدوی صاحب موقعیت شد اما ضربه فنی‌اش با عکس العمل عالی دروازه‌بان نساجی به کرنر رفت که همین ضربه ایستگاهی به دست آمده با زیرکی شیخ سلیمانی به گل دوم سپیدرود تبدیل شد تا اینگونه مهاجم کهنه‌کار رشتی‌ها بر روی هر دو گل تاثیر گذاشته باشد.

 

دیدگاه‌ها