کد خبر : 1572569 | 09 آذر 1397 ساعت 17:48 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بورنموث

گواردیولا: هر کاری می کنیم دیاز به رئال نرود

براهیم دیاز، ستاره جوان اسپانیایی سیتی در آستانه انتقال به رئال به عنوان بازیکن آزاد قرار دارد.

گواردیولا: هر کاری می کنیم دیاز به رئال نرود

به گزارش "ورزش سه"، براهیم که قراردادش با سیتی امسال به اتمام خواهد رسید، با رئال به توافق رسیده است و در اسپانیا بر این عقیده اند که او ژانویه به رئال خواهد پیوست و دستمزدی همانند یک بازیکن سطح اول دریافت خواهد کرد. او در سیتی به ندرت فرصت حضور درترکیب ثابت را پیدا می کند.

 

 

1359126

 

 

پپ گواردیولا در نشست خبری امروز خود در واکنش به شایعات انتقال دیاز به رئال گفت:« شرایط همانند سابق است. آکادمی سیتی باید به ساختن بازیکنی چون دیاز افتخار کند. خیلی ساده بگویم که همه ما دیاز را می خواهیم. دوست داریم با ما بماند و 4 یا 5 سال قراردادش را تمدید کند. هر کاری هم انجام خواهیم داد تا از تیم ما جدا نشود ولی همه چیز به خود او ارتباط دارد. نمی توانیم بیش از اندازه به براهیم فشار وارد کنیم.

تعداد کمی بازیکن در سن او هستند که هر هفته در ترکیب ثابت یک تیم بزرگ به میدان می روند. در حال حاضر فقط امباپه در پی اس جی چنین شرایطی دارد. زمانی فابرگاس در 17 سالگی بارسا را به مقصد آرسنال ترک کرد یا داوید سیلوا به تیم دسته دومی آن زمان ایبار رفت تا بیشتر بازی کند. 

هواداران بدانند که باشگاه در تلاش برای حفظ دیاز است. ما دوست داریم از بازیکنان جوان مان محافظت کنیم. کاری که در مورد سانچو و فودن انجام داده ایم. بیش از این دیگر کاری از دست مان بر نمی آید. دیاز باید بهترین تصمیم را در مورد آینده اش بگیرد.»

 

 

1359125

 

 

وضعیت سیتی:« 15 یا 16 ماه است که در یک سطح بالا مشغول فوتبال بازی کردن هستیم و دلیلی ندارد که این روند تغییر کند. البته قرار نیست هرگز نبازیم ولی در هر بازی و در هر سطحی با یک انگیزه بالا به میدان می رویم. بازی با لیون بازی سختی بود و حالا مهمترین مقطع فصل از راه خواهد رسید. قطعا از سیستم چرخشی استفاده خواهم کرد تا به همه بازی برسد.»

 

مصدومان:« دی بروین هنوز در شرایط بازی نیست ولی فکر می کنم به زودی شاهد بازگشتش خواهیم بود. ژسوس اما شرایط کاملا مساعدی دارد.»

 

پانصدمین بازی بوسکتس برای بارسا:« خوش شانس بودم که با بوسکتس کار کردم. او من را قانع کرد تا به جای توره از وی استفاده کنم. به همین دلیل یحیی به سیتی آمد. بوسکتس را از تیم های پایه ای بارسا می شناسم و به وی اعتقاد داشتم. رسیدن به 500 بازی برای بارسا کار ساده ای نیست.»

 

دیدگاه‌ها