کد خبر : 1572595 | 09 آذر 1397 ساعت 18:45 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرزبان روی ابرها سیر می‌کند!

دیدار نفت مسجد سلیمان و پیکان تهران در ورزشگاه شهد بهنام محمدی با برتری یک بر صفر تیم شهر اولی ها به پایان رسید تا این تیم با 4 پله صعود و قرار گرفتن در رده دهم خودش را کاملا از قعر جدول نجات ببخشد.

مرزبان روی ابرها سیر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، دراین دیدار در همان ابتدای بازی در دقیقه 6  یک پنالتی باد آورده به سود شاگردان علیرضا مرزبان اعلام گردید و این پنالتی حساس  توسط پیمان میری مهاجم خوب این تیم در برگشت به گل تبدیل شد تا نفت با شروع خوب از حریف پیش بیفتد و با وجود فشار فزاینده پیکان نتیجه را حفظ کند. نفت حالا پس از این پیروزی بعد از یک برهه ضعیف خودش را کاملا از قعر جدول جدا کرد و این در شرایطی است  که  آنها دهمین امتیازشان را از چهار بازی گذشته به دست آورده اند و روند رو به رشد این تیم گویا توقف ناپذیر است .


 حالا می توان گفت که علیرضا مرزبان در این تیم تحولی را به وجود آورده است که به  باور حتی خوشبین طرفدار این تیم پر تماشاگر هم نمی رسید. آنها حالا از 14 بازی خودشان 14 امتیاز کسب کرده اند و در رده دهم جدول قرار گرفتند و این در شرایطی است که ده امتیاز از مجموع این 14 امتیاز را در چهار هفته اخیر به دست اورده اند.


از طرفی دیگر پیکان روزهای بسیار سختی را تجربه می کند و این شکست چهارمین شکست متوالیشان محسوب می شود. شاگردان مجید جلالی با تحمل این شکست حالا با یک پله سقوط، در رده هشتم جدول جای گرفته اند و این در شرایطی است که در مقطعی با به دست آوردن 4 پیروزی پی در پی خودشان را به عنوان یکی از مدعیان کسب سهمیه معرفی کرده بودند.

 

دیدگاه‌ها