کد خبر : 1572602 | 09 آذر 1397 ساعت 18:53 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: رونالدو از من تقاضای استراحت نداشته است

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس همواره بازی کردن در خانه فیورنتینا را دشوار می داند.

آلگری: رونالدو از من تقاضای استراحت نداشته است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس برای تثبیت صدرنشینی و حفظ فاصله قابل توجه خود با ناپولی کار آسانی در فلورانس و خانه فیورنتینا نخواهد داشت. آلگری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر شده و تاکید کرد بازی کردن در خانه فیورنتینا همیشه دشوار بوده است.

 

دیدار با فیورنتینا: "بازی مقابل این تیم همیشه دشوار بوده و در ترکیب حریف ما جوانان بومی زیادی وجود دارند و انها همیشه در فلورانس خوب نتیجه گرفته اند اما علیرغم تمام دشواری ها ما به دنبال 3 امتیاز مقابل فیورنتینا خواهیم بود.

 

1350723

 

بازی های مهم زیادی را در پیش داریم اما در حال حاضر تنها به دیدار مقابل فیورنتینا فکر می کنیم زیرا بازی در فلورانس همیشه دشوار است. بازیکنان جوان و تکنیکی‌ فراوانی در ترکیب حریف بازی می کنند و فیورنتینا هنوز در خانه‌ نباخته است. امیدوارم تا تاریخ 29 دسامبر همچنین صدرنشین باشیم و اگر این اتفاق رخ داد در آن مقطع می توانیم استراحت کرده و به فکر سوپر کاپ و کوپا ایتالیا باشیم."

 

شرایط لیگ قهرمانان: "به هدف اول خود که صعود از مرحله گروهی بود دست یافتیم و حالا در بازی پایانی به دنبال صدرنشینی هستیم."

 

شرایط بازیکنان: "کریستیانو رونالدو آماده است و از من تقاضای استراحت نداشته است. برناردسکی شرایط بازی کردن را پیدا کرده و دی شیلیو نیز شرایط خوبی دارد اما الکس ساندرو احتمالا به این بازی نخواهد رسید."

دیدگاه‌ها