کد خبر : 1572607 | 09 آذر 1397 ساعت 19:09 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

میری: این گل هدیه خدا به خاطر تولدم بود

مهاجم نفت مسجد سلیمان بعد از گل سه امتیازی خود آن را یک هدیه بزرگ از سوی خدا برای خودش دانست.

میری: این گل هدیه خدا به خاطر تولدم بود

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجد سلیمان توانست برای دومین هفته پیاپی به پیروزی دست یابد و شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.


پیمان میری که در این بازی تک گل نفت مسجد سلیمان را به ثمر رسانده بود، در خصوص از دست دادن پنالتی و گل کردن ریباند این توپ گفت: واقعا صدم ثانیه سختی بود. یک لحظه همه چیز در سرم گیج رفت اما خدا را شکر که در ریباند توانستم حاصل تلاش هم‌تیمی‌هایم را تبدیل به گل کنم.


وی ادامه داد: این بدشانسی نبود و این گل را که در روز تولدم بود را یک هدیه بزرگ از طرف خدا می‌دانم و اکنون انگیزه بیشتری برای ادامه فصل خواهم داشت تا بتوانم به تیم و هواداران عزیز مسجد سلیمانی برای کسب نتایج بهتر کمک کنم.


مهاجم تکنیکی نفت مسجد سلیمان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص این بازی گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و کاملا شناخت داشتیم از پیکان و در طول هفته تمرینات مناسبی را زیر نظر آقای مرزبان برای این بازی پشت سر گذاشته بودیم. موقعیت‌های مناسبی نیز برای افزایش گل داشتیم اما متاسفانه به ثمر نرسید. با این حال خوشحالیم که دومین برد پیاپی را کسب کردیم و از قعر جدول فاصله گرفتیم. باید این نتایج تداوم داشته باشد و در شان نفت مسجد سلیمان نیست در قعر جدول باشد. با کمک تمامی بچه‌ها در ادامه مسیر نیز تلاش خواهیم کرد تا به امتیازات لازم دست پیدا کنیم. جا دارد از حمایت ویژه هواداران نیز تشکر داشته باشم.

 

دیدگاه‌ها