کد خبر : 1572615 | 09 آذر 1397 ساعت 19:26 | 41.4K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو:

بعد از 5 سال دیگر معنای دربی را می دانم

مائوریتسیو پوچتینو معتقد است آرسنال زیر نظر اونای امری پیشرفت کرده است.

بعد از 5 سال دیگر معنای دربی را می دانم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب 2 پیروزی شیرین برابر چلسی در لیگ برتر و اینتر در اروپا، حالا تاتنهام در دربی لندن و در دیداری دشوار مهمان آرسنال خواهد بود.

 

1349617

 

پوچتینو گفت: "حالا باید برابر تیم دوست خوبم اونای امری قرار بگیریم و گرچه شرایط شاید کمی عجیب باشد اما از زمان آغاز مسابقه ما با یکدیگر مبارزه خواهیم کرد. زمانی که من و امری در اسپانیا مقابل هم قرار می گرفتیم با یکدیگر دوست بودیم و من بعد از این دربی همیشه برای او آرزوی موفقیت می کنم.

 

ما نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده ایم و حالا بعد از گذشت 13 هفته بیشتر امتیاز داریم اما آرسنال نیز همینگونه بوده و آنها نیز مثل سیتی و لیورپول فصل فوق العاده ای داشته اند. اما حالا تنها 13 هفته گذشته و بازی های زیادی باقی مانده است. در زمان دشواری که از الان تا کریسمس ادامه دارد باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می دهد و ما چگونه شرایط را مدیریت خواهیم کرد.

 

دربی همیشه یک بازی متفاوت است و رویکرد ما نیز متفاوت خواهد بود. ما خیلی خوب می دانیم که این بازی برای هواداران ما چه معنایی دارد و ما امیدواریم که شرایط ما نیز در حد انتظار باشد. 5 سال است در تاتنهام هستم و معنای دربی را می دانم اما در سالهای اخیر ما برابر تیم های لندنی عملکرد بهتری داشته ایم و این دیدار برابر آرسنال بسیار دشوار خواهد بود."

دیدگاه‌ها