کد خبر : 1572782 | 10 آذر 1397 ساعت 17:05 | 98K بازدید | 0 دیدگاه

تمرین برد بدون بریتانیایی ها؛

پارس 0 - تراکتور 1؛ سه امتیاز از جنوبی جم

تیم تراکتورسازی تبریز در دیداری حساس موفق شد پارس جنوبی را در جم شکست داده و به رده سوم بازگردد.

پارس 0 - تراکتور 1؛ سه امتیاز از جنوبی جم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان محمد تقوی در حالی به شهر جم رفتند که استوکس و اروین را برای دومین بازی پیاپی در اختیار نداشتند اما توانستند با تک گل مهدی مهدی پور، تیم مهدی تارتار را شکست داده و باز هم در رده سوم جدول قرار بگیرند. در آن طرف تیم پارس جنوبی که به دلیل مشکلات مالی شرایط نامطلوبی را داشت، با این شکست نتوانست بالاتر از استقلال قرار بگیرد و همچنان در رده ششم باقی ماند.

 

هفته چهاردهم لیگ برتر؛ شنبه: 10/09/97 ؛ ساعت 15:00

استادیوم: تختی جم/

داور وسط :کوپال ناظمی
کمک داور اول : محمدرضا منصوری
کمک داور دوم : محمد راهی
داور چهارم : روح الله شریفی
ناظر داوری : عبود سنگاشکن

 

ترکیب پارس جنوبی جم:

 

رحمان احمدی، مجتبی لطفی، محسن بنگر، سعید محمدی فرد، محمد ستاری، حسین پور امینی، نیما انتظاری، روح الله سیف الهی، شهرام گودرزی(84 - محمد شادکام)، محمد نوری( 70 - ابراهیم صالحی)  و مجید علیاری

 

سرمربی: مهدی تارتار

 

 

ترکیب تراکتورسازی:

 

محسن فروزان ، ایمان سلیمی ، محمد طیبی ، احسان‌ حاج‌ صفی،  دانیال‌ اسماعیلی‌ فر ، علیرضا نقی‌زاده ، مهدی‌ مهدی‌ پور(94 - قائم اسلامی خواه) ، مسعود‌ شجاعی ، یوگیا سوگیتا(86 - علی طاهران)، اشکان‌ دژاگه و محمدرضا آزادی(50 - احسان پهلوان)

 

سرمربی: محمد تقوی

 

 

کارت زرد:

 

اسماعیلی فر (66)

 

مجتبی لطفی(76)

 

شرح گل:

 

پارس جنوبی صفر - تراکتورسازی 1 (دقیقه 77: مهدی مهدی پور):  یک خطای پشت محوطه جریمه برای تیم تراکتورسازی گرفته شد و مهدی مهدی پور پشت ضربه ایستاد. شوت او به مدافعان تیم پارس خورد و پس از تغییر جهت در درون دروازه احمدی قرار گرفت.

 

 

 

شرح بازی:

 

هر دو تیم پارس جنوبی و تراکتورسازی با احتیاط وارد زمین شدند. تراکتورسازان این بار محمدرضا آزادی را در نوک پیکان خط حمله می دیدند و امیدوار بودند در حضور او طلسم گل نزدن هایش بدون آنتونی استوکس شکسته شود. در نیمه نخست تراکتور تنها با دو ضربه مسعود شجاعی روی دروازه پارس جنوبی خطرساز شد که هر دو توسط رحمان احمدی دفع شدند. پارسی ها نیز برنامه ویژه ای برای استفاده از پرتاب های اوت و ضربات کرنر داشتند و تلاش می کردند از قد و قامت بلند بازیکنانی چون محسن بنگر استفاده کنند و در آخرین دقیقه نیمه نخست نیز می توانستند توسط نوری و با همین حربه به گل برسند. در نیمه دوم پارس جنوبی مالکیت توپ بیشتری داشت و فرصت های خطرناک بیشتری را هم روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کرد اما هیچ یک راه به دروازه نداشتند. محسن فروزان با خروج های به موقع مانع از سرزنی شاگردان تارتار می شد. همچنین محمد تقوی با ایجاد برتری نفری در کناره ها تلاش داشت تا شاگردانش اجازه سانتر به بازیکنان کناری پارس را ندهند. سرانجام در دقیقه 77 و روی یک ضربه ایستگاهی مهدی مهدی پور موفق شد دروازه پارس را باز کرده و در 13 دقیقه پایانی نیز تلاش زردها برای گلزنی ثمری نداشت.

 

 

 

دقایق حساس:

 

  • دقیقه 16: سانتر بازیکنان تراکتورسازی در محوطه جریمه به مسعود شجاعی رسید و او با ضربه چکشی توپ را به سمت دروازه پارس فرستاد اما رحمان احمدی توپ را به کرنر فرستاد.
  • دقیقه 42: شوت روی پای محمدرضا آزادی با اختلاف بسیار زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه 45: پرتاب اوت بلند بازیکنان پارس جنوبی با ضربه سر محسن بنگر همراه شد و در ادامه هم نوری ضربه سری دیگر زد که توپ تبدیل به گل نشد.
  • دقیقه 46: مجید علیاری مهاجم تیم پارس روی اشتباه تراکتوری ها صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
  • دقیقه 84: سانتر سیف اللهی با ضربه سر محسن بنگر همراه شد اما این توپ از کنار دروازه فروزان به بیرون رفت.

 

حواشی:


* هواداران تیم پارس جنوبی با تشویق ایسلندی تیم محبوبشان را مورد حمایت قرار می دهند.

* مسعود شجاعی که در آخرین دقیقه از نیمه اول برخوردی با بازیکنان پارس داشت، در نیمه دوم با سربند قرمز وارد زمین شد.

* هواداران تیم پارس جنوبی یک پرچم ژاپن که ضربدری روی آن وجود دارد را به ورزشگاه آورده اند و در کنار آن پرچم ایران هم دیده می شود.

* در آخرین دقایق بازی یک جیمی جامپ از پشت دروازه تراکتور وارد زمین شد و به سراغ رحمان احمدی رفت.

دیدگاه‌ها