کد خبر : 1572790 | 10 آذر 1397 ساعت 15:45 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

مالکیت توپ برای یحیی، نتیجه برای قلعه‌نویی؛

نیمکتی که تا لحظه آخر در انتظار گل بود (عکس)

در حالی که تیم یحیی گل محمدی مالکیت و گردش توپ در زمین را به خوبی در اختیار داشت، نتیجه بازی به سود قلعه‌نویی رقم خورد.

به گزارش ورزش سه، دیدار سپاهان و پدیده از جمله دیدارهایی بود که دو تیم قدرتمند ایران برابر هم صف کشیده و در حالی که وزنه میزبانی با حضور بی‌سابقه 40 هزار تماشاگر زردپوش به سود سپاهان سنگینی می‌کرد، تیم یحیی هرگز در نقش جهان قالب یک تیم عقب نشسته و تدافعی را نگرفت.


نکته جالب این دیدار مالکیت توپ بیشتر در بازی حدود 60 به 40 و یا حتی به قول خلعتبری درصدی بالاتر به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی بود که با تشکیل مربع‌هایی در گوشه و کنار زمین به راحتی توپ را از میان بازیکنان فیزیکی حریف عبور می‌دادند و به دور از فشار حضور پرتعداد تماشاگران حریف، توپ را در زمین می‌دواندند.


اگر چه عدم تمرکز پدیده ناشی از چند ریباند پیاپی در دقیقه26 باعث شد تا جایگیری نادرست دروازه‌بان پدیده با هوشیاری مهرداد محمدی منجر به تنها گل بازی شود اما پدیده غیر از این موقعیت تنها یک بار دیگر توسط مرادمند اشتباه کرد که دروازه این تیم را به شکلی جدی به خطر انداخت والا غیر از این دو با دفاع منطقی در موقع حضور حریف در یک سوم دفاعی و باز شدن سریع در هنگام مالکیت توپ موفق شد تا تیم حریف را وادار به تماشای بازی خود کند.


پدیده در این بازی چندین موقعیت خوب را با آمادگی فیزیکی عالی پیام نیازمند از دست داد ضمن اینکه در واپسین ثانیه‌ها نیز برگردان یونس شاکری به صورت میلیمتری از کنار دروازه سپاهان بیرون رفت تا سه امتیاز به حساب سپاهان سند بخورد والا در صورت توجه به روند بازی، نتیجه تساوی هم برای این دیدار حساس نتیجه ناحقی نبود.


نیمکت پدیده در این بازی تا آخرین ثانیه ها هم انتظار گل کشید چراکه باور نمی کرد در روزی که پدیده توانسته بازی را در دست گرفته و بر جو ورزشگاه نقش جهان غلبه کند دست خالی اصفهان را ترک کند.

 

1359347

دیدگاه‌ها