کد خبر : 1572797 | 10 آذر 1397 ساعت 16:27 | 36.9K بازدید | 0 دیدگاه

گریه کردم چون برای بهترین تیم آسیا بازی کردم

تیموری: آقایان لطف کردند و فقط علیه من مصاحبه کردند

مدافع چپ استقلال می گوید بعد از بازی با صنعت نفت گریه کرد چون فشار زیادی را تحمل کرد.

تیموری: آقایان لطف کردند و فقط علیه من مصاحبه کردند

میثم تیموری زمانی که با استقلال قرارداد امضا کرد تازه رباط پایش را عمل کرده بود و در این مدت فشار زیادی را از سوی هواداران و پیشکسوتان باشگاه تحمل کرده بود اما او در بازی با صنعت نفت برای اولین بار در ورزشگاه آزادی فرصت بازی کردن پیدا کرد و بعد از بازی به شدت اشک می ریخت. تیموری در گفت و گو با "ورزش سه" صحبت های جذابی انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 


اولین بازی ات برای استقلال در ورزشگاه آزادی چطور بود؟


حس خوبی بود واقعا این حس قابل توصیف نیست. در این مدت یک بازی کرده بودم ولی در آزادی اولین بار بود که حس خیلی قشنگی برایم داشت.  شاید خیلی ها ندانند ولی اولین بار بود در استادیوم آزادی بازی می کردم.

 


یعنی تا حالا در آزادی بازی نکرده ای؟


نه اصلا، من پارسال برای اولین بار در لیگ برتر بازی می کردم که در هر 2 بازی برابر استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مصدوم بودم.

 


از اینکه بالاخره به شرایط بازی کردن رسیده ای چه حسی داری؟


برای بهترین تیم آسیا بازی کردن واقعا لذت بخش است و وقتی در ورزشگاه آزادی به میدان رفتم مثل اینکه رویایی کودکی ام برآورده شده بود.

 

1359355

 


چرا در پایان بازی گریه کردی؟


 گریه ام اشک شوق بود و البته فشاری که در این مدت تحمل کرده بودم، شما نمی دانید من در این مدت چه فشاری تحمل کردم و شاید کسی اگر جای من بود زیر این فشار دوام نمی آورد.

 


در مورد فشارهایی که به تو در این مدت وارد شد صحبت می کنی؟


شرایط واقعا خوب نبود، مدتی بازی نکرده بودم و یک عده از آقایان لطف کردند و برعلیه من مصاحبه می کردند چون نمی دانستند اصلا موضوع چیست و آمادگی و توانایی من چه میزانی است.  تنها کسانی که من را درک می کردند فقط خانواده ام، دکتر نوروزی و کادر پزشکی استقلال بود که می دانستند من چقدر سختی کشیدم و چه روزهایی را تحمل کردم. کادرفنی هم برایم سنگ تمام گذاشتند و شاید اگر کس دیگری بود به من  اعتماد نمی کرد ولی آقای شفر به من روحیه می داد و این باعث شد این شرایط سخت را تحمل کنم.

 


شرایط استقلال بعد از دو پیروزی پشت سر هم را چطور می بینی؟


تیم ما واقعا خوب بازی کرد، 2 برد پشت سر هم داشتیم که فکر می کنم از نظر روحی ما را خیلی بالا برده است. مطمئن باشید شرایط ما روزبه روز بهتر می شود.

 


فکر می کنی استقلال می تواند در پایان فصل قهرمان لیگ شود؟

 

فقط به قهرمانی فکر می کنیم. از تیم های صدر جدول عقب هستیم ولی فکر می کنم این فاصله قابل جبران است. مطمئن باشید بهتر تیم لیگ را در اختیار داریم.

 

1359356

 


از نظر بضاعت بازیکن فکر می کنی استقلال در حد قهرمانی است؟

 

شرایط ما از نظر بازیکن خیلی خوب است. همه بازیکنان با کیفیت هستند و ما آنقدر بازیکن با کیفیت داریم که هر کسی به زمین می آید مثل یک ستاره در زمین می درخشد. با این بازیکنان کم و کسری برای قهرمانی نداریم.

 


فکر می کنی به ترکیب اصلی می رسی؟

 

من تمام تلاشم را می کنم ولی همه چیز به نظر کادرفنی بستگی دارد.

 

دیدگاه‌ها