کد خبر : 1572820 | 10 آذر 1397 ساعت 18:58 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی را رم

واکنش اسپالتی به ابراز علاقه پریشیچ برای جدایی

اینتر فردا در زمین رم یکی از حساس ترین بازی های هفته 14 سری آ را پیش رو دارد.

واکنش اسپالتی به ابراز علاقه پریشیچ برای جدایی

به گزارش "ورزش سه"، اینتر که چهارشنبه شب در زمین تاتنهام متحمل شکست 1-0 شد و کار صعودش به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به اما و اگر کشید، فردا جدال حساسی در رم خواهد داشت. این بازی از حیث رویارویی اسپالتی با تیم سابقش نیز جذابی های خاص خود را دارد.

 

 

1351441

 

 

اسپالتی، سرمربی اینتر در نشست خبری این بازی گفت:« من به شهری بر می‌گردم که سال‌ها هدایت تیم رم را در آنجا برعهده داشتم، جایی که هنوز هم ارتباطات خوبی با آنها دارم. همیشه از حضور در رم لذت برده‌ام.

ما برای ارائه یک بازی خوب همراه با آرامش به رم می‌رویم. می‌دانم که شما خبرنگاران سعی دارید فشار بیشتری روی ما بیاورید اما ما خودمان فشار روی خودمان وارد می‌کنیم چون می‌خواهیم روند رو به رشدمان را حفظ کنیم.

در حال حاضر هیچ بازی‌ای سرنوشت‌ساز نیست. رم یکی از تیم‌هایی است که می‌تواند نتایج مهمی کسب کند. کار در سری آ همیشه مشکل است و تیم‌های مقابل می‌توانند شما را به دردسر بیندازند.»

 


مصدومان:« ناینگولان به این بازی نمی‌رسد. او در بازی با تاتنهام ضربه‌ای به قوزک پایش خورد و در دویدن هنوز مشکل دارد. ایکاردی یک کبودی در نتیجه ضربه خوردن به پایش داشت که مشکل او هم حل شده و می‌تواند بازی کند. ورسالیکو هم به شرایط بازی رسیده است.»

 

اظهارات پریشیچ در مورد علاقه برای بازی در یک لیگ دیگر:«  این اظهارات عادی است. ایوان حرف‌های عادی زده اما از بودن در اینتر خوشحال است.»

 

 

1359223

دیدگاه‌ها