کد خبر : 1572827 | 10 آذر 1397 ساعت 18:35 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

محمد تقوی: خوشحالم که بازیکنان بزرگی دارم

تیم فوتبال تراکتور توانست دریک بازی سرد و کسل کننده با تک گل مهدی پور سه امتیاز دیدار مقابل پارس جنوبی جم را با خود به تبریز ببرد.

محمد تقوی: خوشحالم که بازیکنان بزرگی دارم

 به گزارش "ورزش سه"، محمد تقوی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی پس از پیروزی برابر پارس جنوبی جم گفت:« یک از اصلی‌ترین موضوعات فوتبال، باور به برد است و خوشبختم بازیکنانم به این باور رسیده‌اند.»


وی ادامه داد: «من و کادرفنی‌ام از این مربی‌ها نیستیم که کم می‌آورند. امروز ساعت ۱۱:۳۰ متوجه شدیم که یکی از بازیکنانمان نمی‌تواند برای ما بازی کند و تمام برنامه‌هایی که از شب گذشته چیده بودیم، به هم ریخت. من نمی‌توانستم بازیکنی با چنین قابلیتی را جایگزین کنم و اصلا نمی‌دانستم آیا چنین بازیکنی را پیدا می‌کنم یا خیر.»


وی در ادامه  افزود: «خوشحالم که بازیکنان بزرگی دارم و این باور را دارند که همه تیم‌ها را می‌توانند ببرند. حتی تیمی که در خانه نباخته است. دیروز به بازیکنان گفتم که طلسم برای شکستن است و ما باید این کار را انجام دهیم. قدرتی که بازیکنان ما به آن رسیده اند، که بتوانیم مقابل تیم قدرتمند پارس جنوبی با توپ بازی را کنترل کنیم و به آن‌چه می‌خواستیم رسیدیم.»


سرمربی تراکتورسازی در پاسخ سوال خبرنگاری مبنی بر چگونه بودن جو ورزشگاه تختی جم تصریح کرد: «متاسفم که به تیم‌تان بی‌بضاعت می‌گویید. این تیم، بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. پول برد نمی‌آورد و گاهی اوقات تیم‌های پولدار به راحتی می‌بازند. من انتظار داشتم ورزشگاه پر شود اما این اتفاق نیافتاد. به هرحال جو ورزشگاه خوب بود.»


او درباره داوری اذعان کرد: «هیچگاه داوری بد نیست. شاید یک مربی در جریان بازی به داور اعتراض کند اما این را یادآور می‌شوم که هیچ‌گاه داوری بد نیست.»

دیدگاه‌ها