کد خبر : 1572834 | 10 آذر 1397 ساعت 19:22 | 64.6K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: مقابل نساجی بدشانس بودیم

محکوم به شکست استقلال تهران هستیم

مهاجم تیم سپیدرود رشت می‌گوید تیمش در آخرین بازی نیم فصل محکوم به شکست استقلال و کسب هر سه امتیاز مسابقه برای فرار از قعر جدول است.

محکوم به شکست استقلال تهران هستیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمد غلامی مهاجم تیم سپیدرود که بازی درخشانی مقابل نساجی مازندران انجام داد در خصوص این مسابقه و موقعیت‌های فراوانی که داشتند گفت:


سپیدرود مقابل نساجی عالی بازی کرد علی الخصوص در نیمه دوم که به تیم میزبان فشار زیادی وارد و موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم و با بدشانسی تبدیل به گل نشد. دو تیم نمایش هیجانی و تماشاگر پسندی داشتند و به نظرم تیم ما هم انصافا شایسته کسب هر سه امتیاز بود اما نتیجه مساوی هم به اعتقادم در خانه حریف بد نیست. چند موقعیت خیلی خوب داشتیم که از دست رفت و ان‌شالله در جدال با استقلال تبدیل به گل شود و جبران کنیم.

 

مهاجم سپیدرود در ادامه گفت:
متاسفانه ما در 15 دقیقه پایانی تمرکز خود را از دست می‌دهیم و کل تیم عجول می‌شود. ما اگر تمرکز داشتیم به مانند فولادی که در اهواز و پارس جم که در خانه خود شکست دادیم، می‌توانستیم مقابل نساجی هم پیروز باشیم. متاسفانه تمرکز نداشتیم و گل خوردیم. ان‌شالله از بازی برابر استقلال با اعتماد به نفس بالاتر در زمین حضور پیدا می‌کنیم و سعی در کسب نتیجه برد خواهیم داشت.

 

وی در خصوص نمایش خوبش در این مسابقه گفت:
لطف خدا و تلاش تمام بازیکنان بود که من توانستم آن را به ثمر بنشانم. آقای نزهتی پنالتی بسیار خوبی گرفت و خدا را شکر که توانستم تلاش بچه‌ها را به نتیجه برسانم. بازیکنان همه فوق‌العاده کار کردند. هر چند که سه امتیاز را به دست نیاوردیم و ای کاش با بردی که داشتیم همه چیز شیرین تر می‌شد.

 

غلامی هم‌چنین درباره مصاف با استقلال تهران گفت:
ما محکوم به برد هستیم و این مسابقه خیلی برای ما مهم است. سپیدرود میزبان این دیدار خواهد بود و به همین دلیل و به امید خدا و با حمایت طرفداران باید این سه امتیاز را به دست آوریم. ما برای جدایی از انتهای جدول به هر سه امتیاز این مسابقه احتیاج داریم و تیم‌های پایین جدولی هم همه بردند و باید برای کمتر کردن فاصله دست پر از این مسابقه خارج شویم. به هواداران قول می‌دهیم با پر کردن استادیوم در روز جمعه و حمایتی که می‌کنند بازی را ببریم و آن‌ها را خوشحال کنیم. مطمئن باشید تیم ما در لیگ برتر می‌ماند و بازیکنان سپیدرود اصلا به فکر سقوط نیستند. شرایط تیم ما سال گذشته به مراتب بدتر از امسال بود اما با حضور علی آقا همه چیز بهتر شد و توانستیم در لیگ ماندگار شویم. مطمئن باشید با نظر آقای کریمی و تقویت تیم، در نیم فصل دوم نتایج بهتری می‌گیریم و از انتهای جدول جدا می‌شویم.

دیدگاه‌ها