کد خبر : 1572842 | 10 آذر 1397 ساعت 19:57 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

از ناحیه کتف درد شدیدی دارم

نظری: اشتباهات عجیب داوری برای نساجی است

مهاجم تیم نساجی مازندران می‌گوید با اشتباهات عجیب و غریب داوری در چند هفته اخیر امتیازات زیادی را از دست داده و در رده‌های میانی جدول قرار نگرفته‌اند.

نظری: اشتباهات عجیب داوری برای نساجی است

به گزارش "ورزش‌سه"،  محمدمهدی نظری که در بازی برابر سپیدرود رشت به عنوان بازیکن جانشین وارد میدان شد و توانست گل اول تیمش را هم به ثمر برساند درباره این دیدار جذاب و پر برخورد و هم‌چنین گلزنی‌اش گفت:  


ما باید قبل از گل تساوی سپیدرود،‌ به این تیم حداقل دو گل دیگر می‌زدیم تا کار را تمام کنیم. آن‌قدر نزدیم تا گل مساوی را دریافت کنیم. البته سپیدرود در چند صحنه خوب بازی کرد و به خواسته‌اش رسید و بعد به دنبال حفظ نتیجه بود که خدا را شکر ما اجازه ندادیم آنها با برد از زمین خارج شوند. در مورد نوع بازی سپیدرود هم باید بگویم اگر این تیم به چمن مصنوعی عادت نداشت، قطعا حریف ما نمی‌شد. گرچه خود ما هم از این چمن رضایت نداریم و خارج از خانه بهتر بازی می‌کنیم. من این فصل فقط یک دیدار فیکس بازی کردم و بقیه بازی‌ها را یا ذخیره به میدان رفتم یا اینکه اصلا بازی نکردم. بازی کردن من به عنوان یار اصلی به نظر کادر فنی بستگی دارد و آقاجواد (نکونام) می‌داند که چطور بازی‌ام دهد. او بازیکن بزرگی بوده که بهتر از همه می‌داند به چه کسی میدان دهد.

 

وی در ادامه قضاوت کمک‌ها فغانی را ضعیف دانست و گفت:
آقای فغانی داوری خوبی انجام داد. هرچند فکر می‌کنم روی خطای پنالتی سختگیرانه  عمل کرد. اما کمک‌های ایشان خیلی اشتباه داشتند که دو تک به تک ما را آفساید گرفتند و باعث تشنج مسابقه شدند. من خودم کنار زمین دیدم که هیچ یک از این آفسایدهایی که گرفتند، درست نبود و کاملا اشتباه کردند. این اشتباهات مربوط به یک مسابقه نبود و بارها از داوری‌ها ضرر کردیم که دیگر کسی تحمل آن را ندارد. در بازی با سپاهان پنالتی عجیب و غریب برای حریف گرفته شد که اوج اشتباه داوری بود و دیگر بازی‌ها نیز چنین مشکلاتی را داشتیم و همیشه متضرر شدیم.

 


مهاجم نساجی ادامه داد:
باور کنید همین الان تیم ما باید حداقل در رده هفتم جدول قرار می‌گرفت. من خیلی نمی‌خواهم در مورد داوری‌ها صحبت کنم ولی اگر کمترین اشتباهات داوری را بخواهم بگویم حداقل باید چهار امتیاز به ما می‌دادند. اگر همین چهار امتیاز را کسب می‌کردیم الان 17 امتیاز داشتیم و در کمرکش جدول حضور داشتیم که متاسفانه نشد.

 

1358878

 

 

نظری که دچار مصدومیت سختی از ناحیه کتف شد در خصوص این اتفاق و میزان دوری‌اش از میادین گفت:
چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی باعث مصدومیت شدیدم شد. در یک صحنه با میلاد شیخ سلیمانی بلند شدم سر بزنم که با کتف به زمین برگشتم و اگر چمن مصنوعی نبود شاید مصدومیتم جدی نمی‌شد. دررفتگی نیست و مشکلم جدی است. درد را در کتفم خیلی حس می‌کنم و با این اوضاع به بازی با پیکان نخواهم رسید.

دیدگاه‌ها