کد خبر : 1572847 | 10 آذر 1397 ساعت 20:20 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 3 - 1 بورنموث؛ تیم گواردیولا ترک عادت نمی کند

منچسترسیتی موفق شد در دیداری دشوار 1-3 بورنموث را مغلوب کند.

سیتی 3 - 1 بورنموث؛ تیم گواردیولا ترک عادت نمی کند


به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها که در هفته های اخیر در لیگ برتر روی نوار پیروزی گام برمی دارند، امشب هم مقابل بورنموث گرچه در دقایقی از بازی گرفتار نمایش خوب حریف شدند اما در نهایت 1-3 این تیم را شکست داده و صدرنشینی خود را حفظ کردند.

 

تیم مهمان بازی را بهتر آغاز کرد و اولین فرصت بازی در دقیقه 4 برای بورنموث ایجاد شد اما ضربه کالوم ویلسون در مقابل دروازه به بیرون رفت.

 

1359402

 

در ادامه تیم گواردیولا بازی را در دست گرفت و در دقیقه 16 منچسترسیتی به گل رسید. بگوویچ عکس العمل مناسبی روی حرکت لروی سانه داشت اما در ریباند برناردو سیلوا موفق شد با یک ضربه دقیق تیمش را پیش اندازد.

 

در ادامه بورنموث نمایش خوبی ارائه داد و کنترل بازی را در دست گرفت اما دفاع منسجم سیتی به آنها اجازه خلق موقعیت را نمی داد. در دقیقه 38 بورنموث می توانست روی پاس کینگ و فرار ویلسون به گل تساوی برسد اما خروج به موقع ادرسون مانع این اتفاق شد.

 

1359404

 

اما در لحظات پایانی نیمه اول بورنموث به گل تساوی رسید. با ارسال فرانسیس از سمت راست، کالوم ویلسون با یک پرواز دیدنی و ضربه سر دقیق دروازه سیتی را باز کرد تا نیمه نخست با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 

اگرچه دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی نداشت، اما سیتی نمایشی هجومی داشت و حملات این تیم در دقیقه 57 به ثمر نشست. ضربه دانیلو از سمت راست با مهار بگوویچ همراه بود اما در ریباند رحیم استرلینگ موفق شد با جایگیری مناسب گل دوم سیتی را به ثمر برساند.

 

1359403

 

1359401

 

در دقیقه 67 سیتی می توانست روی همکاری فرناندینیو و گابریل ژسوس به گل سوم هم برسد اما ضربه فرناندینیو راهی به دروازه نیافت.

 

حملات سیتی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 78 به گل سوم هم رسید. ارسال عرضی لروی سانه با ضربه گوندوغان در مقابل دروازه همراه بود و برتری میزبان مستحکم تر شد.

 

در اواخر بازی نیز اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و سیتی 1-3 حریف سختکوش خود را در خانه شکست داد.

دیدگاه‌ها