کد خبر : 1572884 | 10 آذر 1397 ساعت 23:50 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: راز موفقیت یووه، فروتنی است

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که راز موفقیت تیمش، داشتن فروتنی است.

آلگری: راز موفقیت یووه، فروتنی است

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب توانست با پیروزی 3-0 مقابل فیورنتینا، به روند شکست ناپذیری بنفش ها در ورزشگاه آرتمیو فرانکی پایان بدهد. با این پیروزی، یوونتوس 40 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر و 11 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی، جایگاهش در صدر جدول سری آ را مستحکم تر کرد.

آلگری در پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" بازی راحتی نبود. جو پرشوری بود و همه شهر منتظر این دیدار بودند. از بازیکنان خواستم که انتظارشان را حفظ کنند و بعد از دقایقی که خیلی خوب نبودیم و برای 10 دقیقه اجازه دادیم تا آنها توپ و میدان را در اختیار بگیرند، دوباره انسجام مان را به دست آوردیم.

گل دوم به ما کمک کرد تا تنش را از بازی مان دور کنیم و به خاطر برتری مان، راحت بودیم. ما موقعیت هایی بیشتری داشتیم و می توانستیم زودتر به گل دوم برسیم.

 

1359431

 

ما باید احتیاط می کردیم زیرا در فلورانس، تا سوت پایان، بازی پایان یافته نیست. آنها تکنیک و سرعت فوق العاده ای دارند اما ما روی ارسال ها، خیلی خوب دفاع کردیم.

کوادرادو در میانه زمین، چشم اندازی برای آینده را نشان می دهد زیرا بازیکنی دینامیک است و می تواند هم کناره ها و هم داخل زمین را پوشش بدهد. او در بازی روز چهارشنبه هم خوب کار کرد اما شاید در حرکات تهاجمی، کمی خسته بود.

تیم ما، تیمی پر از ستاره است، پر از استعدادهای بزرگ و مهمتر از همه، انسان هایی بزرگ. تکنیک به تنهایی کافی نیست. شما به بازیکنانی نیاز دارید که آماده تعقیب کردن حریفان باشند، برای هم تیمی های شان بازی کنند و دوندگی داشته باشند.

شما نیاز به فروتنی دارید تا به اندازه حریف، از لحاظ فیزیکی تلاش کنیم و در این صورت، تکنیک می تواند سرنوشت ساز شود."

دیدگاه‌ها