کد خبر : 1572889 | 11 آذر 1397 ساعت 01:06 | 46.6K بازدید | 0 دیدگاه

آشتی برنابئو با پسران سولاری

رئال مادرید 2-0 والنسیا: ناگهان، دوباره کهکشانی!

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 والنسیا را شکست بدهد و به رتبه پنجم جدول لالیگا صعود کرد.

رئال مادرید 2-0 والنسیا: ناگهان، دوباره کهکشانی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتیاگو سولاری که هفته گذشته در خانه ایبار با نتیجه 3-0 شکست خورده بودند، امشب برابر والنسیا نمایش به مراتب بهتری داشتند و در نهایت به یک پیروزی امیدبخش رسیدند.

رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه 3 به گل برسند اما کریم بنزما نتوانست از ارسال گرت بیل استفاده کند.

اما انتظار رئالی ها برای رسیدن به گل تنها 8 دقیقه طول کشید و این تیم خیلی زود به گل رسید. حرکت خوب دنی کارواخال و ارسال او، با اشتباه دنیل واس، مدافع حریف، همراه شد و ضربه سر او، درون دروازه خودی جای گرفت.

 

1359481

 

1359478

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد اما باز هم این بازیکنان رئال بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند موقعیت زیادی روی دروازه والنسیا شکل نمی گرفت.

در دقیقه 29، چیزی نمانده بود که بیل گل دوم را برای رئال به ثمر برساند اما واکنش خوب نتو، مانع از باز شدن دروازه والنسیا برای بار دوم شد.

 

1359482

 

چند دقیقه بعد، روی همکاری کارواخال و مودریچ، یک موقعیت خوب برای بنزما ایجاد شد اما ضربه او از بالای دروازه والنسیا به بیرون رفت. در دقایق پایانی نیمه اول، از شدت حملات دو تیم کاسته شد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به سود رئال به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رئال بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی، ابتکار عمل را در دست داشت اما این والنسیا بود که می توانست در دقیقه 53، به گل تساوی برسد اما روی موقعیتی که سانتی مینا ایجاد کرد، ضربه پارخو از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

بازی از سوی هر دو تیم هجومی دنبال شد و در این بین بازیکنان والنسیا، موقعیت های خطرناک تری ایجاد می کردند. در دقیقه 63، تیم میهمان توانست به گل برسد اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت.

سه دقیقه بعد، روی یک ضربه آزاد، گابریل می توانست با یک ضربه والی  کار را تمام کند اما توپ از بالای دروازه رئال به بیرون رفت.

در ادامه رئالی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 73، تا آستانه زدن گل دوم پیش رفتند اما ضربه ضعیف آسنسیو توسط مدافع حریف بلوکه شد.

5 دقیقه بعد، باتشوایی می توانست بالاخره قفل دروازه رئال را باز کند اما در مصاف تک به تک با کورتوا، موفق نبود؛ ضمن اینکه داور هم لحظاتی بعد، این موقعیت را آفساید اعلام کرد.

در حالی که والنسیا سخت به دنبال زدن گل تساوی بود، سرانجام رئال در دقیقه 83 به گل دوم رسید. روی یک حمله همه جانبه، توپ در محوطه جریمه والنسیا به بنزما رسید و پاس هوشمندانه او را لوکاس واسکز با یک بغل پای دقیق، تبدیل به گل کرد.

 

1359480

 

1359479

 

در دقایق پایانی هر دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی تلاش کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-0 رئال به پایان رسید.

دیدگاه‌ها