کد خبر : 1572898 | 11 آذر 1397 ساعت 01:50 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری دو گله بر والنسیا

سولاری: ایسکو تاثیرگذار بازی کرد

رئال در دیداری که ایسکو نیز در آن فرصت بازی پیدا کرد، موفق شد با دو گل بر والنسیا غلبه کرده و یک رتبه در جدول صعود کند.

سولاری: ایسکو تاثیرگذار بازی کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست هفته گذشته برابر ایبار، رئال در لیگ قهرمانان و مقابل رم واکنش مثبتی از خود نشان داد و امشب نیز توانست روند رو به رشد خود را برابر والنسیا ادامه دهد. 

 

 

1359472

 

 

سولاری در پایان بازی گفت:« نیمه اول بسیار خوب بودیم و به یک گل هم رسیدیم. نیمه دوم والنسیا طبیعتا برای جبران هجومی تر کار کرد و رو به ارسال توپ های بلند و عرضی آورد و این اتفاق زمانی که یک تیم عقب می افتد، طبیعی است. ما افت نکردیم بلکه فشار والنسیا باعث شد تا مثل نیمه اول نباشیم.»

 

یورنته:« او فوق العاده کار کرد و نشان داد رقیبی جدی برای کاسیمیرو خواهد بود. این رقابت باعث قدرتمندتر شدن رئال خواهد شد. برابر رم هم عالی کار کرده بود و ثابت کرد که لیاقت پوشیدن این پیراهن را دارد. در طول فصل، بازی های زیادی در پیش داریم و بسیار مهم است که یک بازیکن خوب تمرین کند و همیشه در دسترس مربی باشد. یورنته در سطح رئال مادرید است.»

 

تعویض بیل:« او برابر ایبار و رم فشار زیادی متحمل شده بود و طبیعی بود که نیمه دوم دچار افت بدنی شود. او مصدومیتی جزئی هم داشت.»

 

ایسکو:« ورود ایسکو به زمین تاثیرگذار بود. به او گفتم که تعیین کننده بازی کند و اینچنین هم کار کرد. او در انتقال توپ از دفاع به حمله موفق بود و کاملا از وی رضایت دارم. علاوه بر ایسکو، دیگر بازیکنان هم عالی بودند. کریم، یورنته، لوکاس، کورتوا، وینگرها و دیگر بازیکنان هم یک نمایش کامل را ارائه دادند.»

 

دیدگاه‌ها