کد خبر : 1572933 | 11 آذر 1397 ساعت 10:30 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی الغرافه به انتقادات از ستاره ایرانی

ژورکوف: طارمی در بهترین شرایط خود قرار ندارد

سرمربی الغرافه با دفاع از عملکرد تاثیرگذار ستاره ایرانی در خط حمله عدم گلزنی او در این هفته ها را اتفاقی طبیعی در فوتبال قلمداد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، طی چند هفته گذشته انتقادات از نمایش مهدی طارمی به عنوان یکی از سرشناس ترین مهره های خارجی شاغل در لیگ ستارگان به اوج خود رسید تا جایی که برخی پا را فراتر گذاشته و خواستار اخراج این بازیکن در زمستان از الغرافه شدند.


در واکنش به این انتقادات کریستین ژورکوف سرمربی فرانسوی با دفاع از شاگرد خود گفت:«مهدی طارمی بازیکن مهم و موثر ما در خط حمله است. عدم توفیق طارمی در گلزنی یک دوره طبیعی در فوتبال است که امکان دارد برای هر بازیکنی رقم بخورد».


این مربی سرشناس در ادامه با دفاع همه جانبه از نقش ملی پوش ایرانی در برنامه های تاکتیکی الغرافه کنار گذاشتن او از تیم در زمستان را تکذیب کرد.« مهدی طارمی یکی از بازیکنان اساسی و تاثیرگذار در تیم الغرافه است که در خط حمله با خلق موقعیت کیفیت خوبی از خود نشان می‌دهد. مسلما هیچ مربی دوست ندارد چنین مهره ای را از دست بدهد حتی در این روزها که در بهترین شرایط روحی و جسمی قرار ندارد».


روزنامه العرب دوحه با انتشار این مصاحبه از سرمربی فرانسوی مدعی شد مهدی طارمی که تا پایان فصل جاری با الغرافه قرارداد دارد بعد از بازی های لیگ ستارگان برای همراهی ایران راهی تهران می شود تا در اردوی نهایی آماده سازی جام ملت های آسیا 2019 شاگردان کارلوس کی روش را همراهی کند اما ماندن یا نماندن او در الغرافه به نشست آتی او با سران باشگاه منوط است.

 

1359530

 

 

دیدگاه‌ها