کد خبر : 1572935 | 11 آذر 1397 ساعت 09:32 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی دختران اسپانیا در جام جهانی زیر 17 ساله ها

تیم ملی بانوان زیر 17 سال اسپانیا موفق شد با غلبه بر تیم ملی مکزیک، قهرمان جام جهانی زیر 17 ساله های بانوان در سال 2018 شود.

قهرمانی دختران اسپانیا در جام جهانی زیر 17 ساله ها

به گزارش "ورزش سه"، این اولین قهرمانی تیم زیر 17 سال بانوان اسپانیا در تاریخ رقابت ها به حساب می‌آید. آنها بازی را بسیار خوب شروع کردند و پاس‌های سریع و حرکات بدون توپ عالی، توانستند روی دروازه مکزیک موقعیت ایجاد کنند که منجر به گل اول آنها در فینال شد.

ماریا مندز، یک سانتر بلند روی دروازه انجام داد و سلما پارالوئلو با یک ضربه سر، توپ را برای پینا انداخت و مهاجم بارسلونا، باقی کار را به خوبی انجام داد و گلزنی کرد. او پاس دریافتی را مهار کرد و با دریبل دروازه بان حریف، گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 

گل دوم ال روخیتا، مثل بیشتر گل‌هایشان در این رقابت ها، با درخشش و دخالت اوا ناوارو به ثمر رسید. او در سمت راست زمین، با عبور از چندین بازیکن حریف و یک پاس کات بک، موقعیتی عالی ایجاد کرد. بار دیگر پینا با یک ضربه دقیق، دروازه حریف را باز کرد تا در دقیقه 26، اسپانیا با دو گل از مهاجم بارسلونا از حریف خود پیش بیفتد.

 

البته مکزیک نیز عقب ننشست و مثل دیگر دیدارهایش در جام جهانی اروگوئه 2018، پاسخ محکمی به اسپانیا داد. نیکول پرز، کاپیتان تیم، یک ضربه کرنر خوب روی دروازه اسپانیا ارسال کرد و دنیس کاسترو با یک ضربه سر، دروازه اسپانیا را باز کرد تا ال تریکولور، یکی از گل‌ها را جبران کرده باشد و به دنبال زدن گل تساوی بخش تیمش باشد.

 

نیمه دوم با جدیت و حساسیت بالاتری برگزار شد ولی هر دو تیم نتوانستند قفل دروازه رقیب خود را برای گلزنی بشکنند، چیزی که البته اسپانیا از آن سود برد و با یک گل برتری نسبت به حریف، در فینال جام جهانی بانوان به قهرمانی رسید.

دیدگاه‌ها