کد خبر : 1572959 | 11 آذر 1397 ساعت 10:32 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه باورنکردنی دروازه بان در فوتبال انگلیس (عکس)

گلر پرستون نورث اند، روز گذشته اشتباه عجیبی در درون دروازه این تیم در تقابل با بیرمنگام داشت.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم بیرمنگام میزبان پرستون در زمین خود بود و موفق شد با نتیجه 3-0 حریف را شکست دهد.  گل سوم بیرمنگام در حالی به ثمر رسید که هیچ کدام از بازیکنان این تیم انتظار نداشتند اینگونه دروازه حریف باز شود. در دقیقه 77 بازی،  مایکل کیفتنبلد، توپ را از میانه میدان برای چه آدامز ارسال کرد و آدامز نیز با یک پرش سعی کرد به توپ ضربه ای بزند.

 

توپ با سایش به سر آدامز به سمت دروازه پرستون رفت که البته این اثرگذاری مهاجم بیرمنگام، تاثیر چندانی بر مسیر توپ نداشت. دکلان رود، گلر پرستون ایستاده بود تا توپ به پاهایش برسد و آن را جمع کند ولی ناگهان او اجازه داد توپ از بین پاهایش عبور کرده و وارد دروازه پرستون شود.

 

هیچکدام از بازیکنان بیرمنگام انتظار نداشتند این توپ وارد دروازه حریف شود و در نهایت نیز گل به نام چه آدامز ثبت شد که تاثیر کوچکی روی توپ داشت.

 

اما هواداران پرستون با وجود اینکه پیش از این گل نیز شکستشان قطعی شده بود، نتوانستند اتفاقی که رخ داد را هضم کنند و از همین رو، انتقادات تندی علیه این گلر مطرح کردند. بسیاری از انها معتقدند که رود دیگر نباید در درون دروازه باشگاه قرار بگیرد و پرستون باید هر چه سریعتر او را به فروش برساند.

 

1359571

 

1359569

 

1359570

 

1359568

دیدگاه‌ها