کد خبر : 1572998 | 11 آذر 1397 ساعت 12:23 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - ویارئال

بارسلونا و ویارئال، امروز در ورزشگاه نوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی بارسلونا - ویارئال

به گزارش "ورزش سه"، آبی اناری ها با کسب 25 امتیاز در رده دوم جدول لالیگا قرار گرفته اند. شاگردان والورده فصل پرفراز و نشیبی را تا به اینجا سپری کرده اند و از 13 بازی که تا به اینجا انجام داده اند، 7 پیروزی، 4 تساوی و 2 شکست برای آنها به دست امده است که آمار چندان خوبی محسوب نمی‌شود ولی با توجه به رقابت نزدیک تیم‌ها در لالیگا، آنها را در رده دوم جدول نگه داشته است.

 

در حال حاضر سویا با 26 امتیاز صدرنشین لیگ است و با پیروزی رئال مادرید در دیدار روز گذشته اش، این تیم توانسته اختلاف خود را با صدر به 3 و با بارسلونا به 2 امتیاز برساند. از همین رو آبی اناری ها امیدوارند با کسب پیروزی در بازی امروز، هم جایگاه خود را حفظ کرده و هم نیم نگاهی به رسیدن به صدر جدول در صورت امتیاز از دست دادن سویا داشته باشند.

 

 

1359631

 

 

در آن سو ویارئال، با 14 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفته است. آنها شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند. آنها در 6 بازی اخیر خود، تنها 1 پیروزی کسب کرده اند که به بازی آخرشان بازمی‌گردد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای بارسلونا و 2 تساوی به دست آمده است. توماس فرمائلن، سرخی سمپر، رافینیا، یاسپر سیله سن، سرخی روبرتو و لوئیس سوارز برای این دیدار غایب خواهند بود و حضور اومتیتی و آرتور مشخص نیست.  ویارئال نیز برونو سوریانو را در اختیار نخواهد داشت و حضور خاوی فوئگو هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1359630

دیدگاه‌ها