کد خبر : 1573021 | 11 آذر 1397 ساعت 14:06 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

گرشاسبی:سیدجلال هیچ کس را واسطه نکرد

او خصوصیت های بزرگی دارد و خللی در روحیه وی ایجاد نشد. اگر اینگونه نبود پرسپولیس نمی توانست به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

گرشاسبی:سیدجلال هیچ کس را واسطه نکرد

به گزارش  "ورزش سه" ، حمیدرضا گرشاسبی در نشست خبری سیدجلال حسینی به مناسبت خداحافظی از بازی های ملی گفت: این برنامه با تصمیم خود سیدجلال که یکی از اسطوره های فوتبال ایران است برپا شد. حسینی کاپیتان فراموش نشدنی پرسپولیس است.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: حسینی بازیکن بسیار شجاعی است و با تصمیمی که برای خداحافظی از تیم ملی گرفته این را ثابت کرده است.


وی خاطرنشان کرد: این بازیکن وقتی به تیم ملی دعوت نشد یک نفر را برای بازگشت واسطه نکرد. حتی از او خواستم که باشگاه پیگیر بازگشت او شود که چنین اجازه ای به ما نداد. در شرایطی که همه می دانند برای بازیکنی که 12 سال در تیم ملی حضور دارد چقدر سخت است که کنار گذاشته شود.


وی افزود: او خصوصیت های بزرگی دارد و خللی در روحیه وی ایجاد نشد. اگر اینگونه نبود پرسپولیس نمی توانست به فینال لیگ قهرمانان صعود کند. او کاپیتان تیم و بازوی برانکو است و با وجود سختی ها کمک زیادی به ما کرد تا با وجود محرومیت و نبود بازیکن به موفقیت برسیم.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: همه بازیکنان ما در لیگ برتر و آسیا مصدوم شدند اما خم به ابرو نیاوردند. سیدجلال حسینی با گلزنی در دیدار برابر الجزیره امارات سرنوشت پرسپولیس را تغییر داد. او به من گفت که تیم ملی من پرسپولیس است و به ما کمک زیادی کرد.

 

دیدگاه‌ها