کد خبر : 1573025 | 11 آذر 1397 ساعت 14:13 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

درویش: سایپا در نیم فصل ۴بازیکن جدید می‌گیرد

نسبت به هدف‌گذاری که کرده بودیم و برنامه ‌ای که مد نظرمان بود حداقل ۴-۵ امتیاز عقب هستیم.

درویش: سایپا در نیم فصل ۴بازیکن جدید می‌گیرد

به گزارش ورزش سه ،مدیرعامل سایپا  در مورد نتایج تیم سایپا در هفته‌های اخیر و توقف مقابل تیم ته جدولی استقلال خوزستان گفت: تقریبا بازیکنان اصلی ما در دیدار با استقلال خوزستان غایب بودند. سارفو محروم بود، اسدی مصدوم است و عبدالله ناصری هم نبود. تیم ما مثل سایر تیم‌ها نیست که نیمکت بسیار قوی داشته باشد و در غیاب چند بازیکن اصلی این نتیجه رقم خورد. ضمن اینکه اشتباه‌های عجیب و غریبی هم مرتکب شدیم. گلی که از استقلال خوزستان خوردیم گلی بود که یک توپ ساده به دروازه بان ما خورد و مقابل مهاجم حریف افتاد.

 

رضا درویش که با فارس صحبت می کرد ادامه داد: بازیکنان تیم هم به دلیل نتایج هفته‌های اخیر دچار استرس شده‌اند و  اینکه مدام گفته می‌شود تیم نمی‌تواند برنده شود و نتیجه دلخواه را بگیرد.

 

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد حضور این تیم در لیگ قهرمانان  آسیا گفت: قطعا تیم را با نظر علی دایی تقویت می‌کنیم و در نیم فصل سه یا چهار بازیکن جدید می‌گیریم ضمن اینکه با بازگشت مصدومان وضعیت تیم بهتر از گذشته خواهد شد.

 

درویش در مورد اینکه سایپا ۷ هفته است که بردی نداشته و چند امتیاز از برنامه تیمی عقب هست گفت: نسبت به هدف‌گذاری که کرده بودیم و برنامه ‌ای که مد نظرمان بود حداقل ۴-۵ امتیاز عقب هستیم. روی امتیاز این بازی‌ها حساب کرده بودیم. به هرحال در تعطیلات نیم فصل با جذب بازیکنان جدید شرایط تیم بهتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها