کد خبر : 1573046 | 11 آذر 1397 ساعت 16:32 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

سبایوس:

همه می دانند در پست ایسکو راحت تر هستم

دنی سبایوس در دومین فصل حضورش در رئال مادرید روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.

همه می دانند در پست ایسکو راحت تر هستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته در برنابئو با دو گل بر والنسیا غلبه کرد و نشان داد که رفته رفته در حال بازگشت به روزهای اوج است. سبایوس یکی از خوب های رئال برابر والنسیا بود و به خوبی توانست میانه زمین را برای رئال اداره کند. او به جای ایسکویی بازی می کرد که روی نیمکت حضور داشت.

 

 

1359682

 

 

سبایوس پس از اتمام بازی به خبرنگاران گفت:« مهم کسب سه امتیاز بود و به آن دست یافتیم.  این یک قدم به جلو برای مان بود و نشان دادیم که هدف مان قهرمانی در لالیگاست و تا روز آخر خواهیم جنگید.»

 

ایسکو:« او ده دقیقه بازی کرد و در حال تلاش برای پس گرفتن جایگاهش است. پیش از این نیز او در رئال چنین شرایطی را تجربه کرده بود و در نهایت موفق شد. ایسکو برای رئال یک بازیکن کلیدی است. در روزهای گذشته بدون مشکل تمرین کرده بود و باید کمک کنیم او را به روزهای خوبش برگردانیم. همه می دانند که فیکس بازی کردن در رئال چقدر سخت است و ایسکو را می بینیم که به سختی در تلاش است تا به فرم گذشته اش برگردد.»

 

بازی در پست ایسکو:« این تصمیم مربی بود ولی همه دنیا می دانند که من در پست ایسکو راحت تر بازی می کنم؛ با این حال هر جا مربی بگوید بازی خواهم کرد. برابر ایبار در پست هافبک دفاعی بازی کردم که برایم سخت بود ولی برابر والنسیا، یورنته توانایی هایش را در این منطقه نشان داد. او مقابل رم هم عالی کار کرده بود و ثابت کرد شایستگی حضور در رئال را دارد.»

 

 

دیدگاه‌ها