کد خبر : 1573062 | 11 آذر 1397 ساعت 16:30 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری تبریز 2 مس کرمان 2

لیگ یک/ فرار دقیقه نودی کرمانی‌ها در تبریز

شهرداری تبریز در شرایطی که با دو گل از حریف قدرتمند کرمانی پیش افتاده بود در نهایت به تساوی رضایت داد.

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در نیمه اول مقابل شهرداری در تبریز غافلگیر شد و با گل دقیقه 40 محمدرضا زینال خیری از روی نقطه پنالتی از حریف عقب افتاد اما حمید کاظمی دو دقیقه بعد این گل را جبران کرد. در نیمه دوم هم این شاگردان حیدر جعفرپور بودند که توانستند از حریف پیش بیفتند و فرشاد بیابانی در دقیقه 49 شهرداری تبریز را پیش انداخت.

 

1359709


حملات پردامنه مس کرمان که برای صعود به لیگ برتر امید زیادی دارد تا دقایق پایانی بی نتیجه باقی مانده بود و در نهایت آنها در دقیقه 89 توسط محمدحسین حیدری توانستند بار دیگر قفل دروازه شهرداری را بشکنند و به یک تساوی ارزشمند دست یابند.

 

1359708

 

1359707


ترکیب شهرداری تبریز:


وحید مهدی خانی، مهدی قریشی، مهدی حسین زاده، مهدی رستم زاده، محمد صادقی، محمدرضا زینال خیری، رسول پیرزاده، جعفر برزگر، فرشاد بیابانی، امیرحسین طاحونی و حسین قره داغی


سرمربی: حیدر جعفرپور


ترکیب مس کرمان:


مهدی اسلامی، محمدحسین حیدری، حامد محمودی، مهدی تیکدری نژاد، محمدرضا خرسندنیا، فرزاد حسین خانی، مهرداد قنبری، میلاد باقری، عیسی پرتو و محمدرضا پورمحمد


سرمربی: نادر دست نشان

 

1359706


مس کرمان با این تساوی و کسب 24 امتیاز طی 13 هفته اخیر در رده پنجم جدول جای گرفته است و در سمت مقابل شهرداری تبریز نیز با 14 امتیاز رتبه نهم جدول حاضر است.

 

 


شرح گل‌ها:


شهرداری تبریز 1 مس کرمان 0: (دقیقه 40، زینال خیری): با خطای حسین حیدری برروی بازیکن شهرداری یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام شد که این پنالتی توسط محمدرضا زینال خیری برای شهرداری تبریز در دقیقه ۴۰ تبدیل به گل شد تا بازی یک بر صفر به سود شهرداری شود.
شهرداری تبریز 1 مس کرمان 1: (دقیقه 42، حمید کاظمی):  ارسال قنبری و ضربه سر حمید کاظمی بالاتر از مدافعان شهرداری تبریز گل تساوی را به ثمر رساند.
شهرداری تبریز 2 مس کرمان 1: (دقیقه 49، فرشاد بیابانی): برروی یک ارسال بلند توپ از روی یک ضربه ایستگاهی توپ توسط مدافعان مس به طور ناقص برگشت داده شد تا در پشت محوطه شش قدم بیابانی با شوتی محکم دروازه مس را برای بار دوم باز کند.
شهرداری 2 مس کرمان 2: (دقیقه 89، حسین حیدری): ارسال میلاد باقری و ضربه سرحسین حیدری تیم مس کرمان که به شدت روی دروازه شهرداری فشار حملات خود را افزایش داده بود، به گل دوم دست یافت و بازی را به تساوی کشاند.

 


حواشی:


* مهندس حامد نجفی، مدیرعامل باشگاه مس سونگون به همراه مهندس ابراهیمی از اعضای کمیته فرهنگ و ورزش شرکت مس در کنار سرهنگ ابراهیمی رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کنند.
* پیش از شروع بازی عوامل تیم مس به توپ‌های مورد استفاده برای این بازی که کوچکتر از استانداردهای لازم بودند ایراد وارد کردند که با دستور ناظر بازی مقرر شد توپ‌های غیر استاندارد در سایز از جریان مسابقه امروز خارج شوند.
* در دقیقه ۱۰ بازی صدای سوت یکی از تماشاگران که کاملا شبیه سوت داور بود سبب شد که بازیکنان دو تیم به اشتباه بی افتند و این موضوع باعث توقف بازی شد! این موضوع موقعیت خوبی را از مهدی تیکدری برای رسیدن به دروازه حریف گرفت.
* حمید کاظمی در دقیقه ۸۵ برای مس گلزنی کرد که داور این گل را آفساید اعلام کرد و با اعتراض کادر و نیمکت نارنجی پوشان همراه شد.

دیدگاه‌ها