کد خبر : 1573069 | 11 آذر 1397 ساعت 17:20 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی 2-0 فولام

پیروزی بی دردسر چلسی مقابل فولام قعرنشین

چلسی در دیداری نه چندان جذاب، با دو گل بر فولام غلبه کرد و شکست هفته گذشته برابر تاتنهام را به دست فراموشی سپرد.

پیروزی بی دردسر چلسی مقابل فولام قعرنشین

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که هفته قبل در زمین تاتنهام 3-1 مغلوب شده بود، امروز در یکی از دربی های پرتعداد شهر لندن، میزبانی از فولام قعرنشین را بر عهده داشت.
فولام پس از هفته ها ناکامی، هفته گذشته موفق به شکست ساوتهمپتون شد و با روحیه به استمفورد بریج آمده بود.

 

 

1359715

 

 

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و خیلی زود هم به گل رسید.

دقیقه 4 بازی، کانته روی اشتباه مهلک ژان میشل سری، هافبک ساحل عاجی فولام، در میانه زمین صاحب توپ شد و آن را به پدرو رساند. ستاره اسپانیایی هم از گوشه محوطه جریمه با یک ضربه پای چپ تماشایی، توپ را به قعر دروازه رساند. این هزارمین گل چلسی در لیگ برتر بود تا پس از یونایتد و آرسنال، تبدیل به سومین تیمی شود که توانسته است در لیگ برتر به این تعداد گل دست یابد.

 

 

1359714

 

 

1359712

 

بازی کاملا در اختیار چلسی قرار داشت اما قادر به موقعیت خطرناک گلزنی نبود. یکی دو ضربه آزاد از سوی دو تیم، تنها موقعیت های بازی تا دقیقه 44 بودند. در این لحظه ژیرو می توانست چلسی را به گل دوم برساند اما ضربه او با توسط گلر فولام مهار شد تا نیمه اول با همان یک گل به سود میزبان تمام شود.

 

 

1359713

 

 

چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم، چلسی تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت؛ اما سرخیو ریکو، گلر فولام ضربه پدرو را به زیبایی برگشت داد.

 

دقیقه 54 فرصت خوبی برای فولام فراهم شد تا به گل تساوی دست یابد؛ اما کپا ضربه کالوم چمبرز را با واکنشی فوق العاده مهار کرد.

 

 

1359727

 

 

دقیقه 81 خیال چلسی از بابت پیروزی راحت شد. روی یک همکاری فوق العاده بین بازیکنان چلسی، لوفتوس چیک با یک شوت دقیق از بیرون محوطه جریمه، توپ را به کنج دروازه فرستاد. روی این گل، پاس عالی هازارد کاملا تاثیرگذار بود.

 

در ادامه، اتفاق خاصی در بازی رخ نداد و چلسی با همان دو گل، برنده بازی شد. آبی ها با این پیروزی 31 امتیازی شدند و موقتا تا رده سوم و بالاتر از تاننهام صعود کردند.

دیدگاه‌ها