کد خبر : 1573138 | 11 آذر 1397 ساعت 22:36 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

شبی که صلاح و مانه، کلوپ را دق دادند! (عکس)

محمد صلاح و سادیو مانه در دیدار برابر اورتون عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های لیورپول و اورتون با پیروزی 1-0 قرمزها به پایان رسید اما این پیروزی برای شاگردان کلوپ با سختی بسیار زیادی به دست آمد. آن ها از همان دقایق نخست توپ و میدان را در اختیار داشتند اما مهاجمان این تیم از باز کردن دروازه پیکفورد عاجز بودند.

 

دو وینگر غیر اروپایی تیم لیورپول یعنی صلاح و مانه در این بازی از کناره ها مدافعان اورتون را بسیار زیادی آزار دادند اما در ضربات آخر بسیار کم دقت بودند. در دقیقه 11 آن ها فرصت بسیار خوبی را روی همکاری با یکدیگر ایجاد کردند اما سادیو مانه توپ را به بالای دروازه زد.

 

1359855

 

1359856

 

در نیمه اول مانه و صلاح چند بار دیگر هم صاحب توپ شدند یا به علت تعلل و یا با کم دقتی موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست دادند. ناکامی آن ها تا جای پیش رفت که کلوپ صلاح را به بیرون کشید و استوریج را جایگزین او کرد تا بلکه ناجی این تیم در مقابل چلسی بتواند قفل دروازه تیم آبی پوش اورتون را باز کند.

 

اما مانه تا آخر در بازی ماند و البته دیگر فرصت چندانی گیرش نیامد. یک موقعیت خوب برای او با ضربه قابل قبولش همراه شد اما پیکفورد با واکنش سریع مانع از گلزنی لیورپولی ها شد.

 

1359857

 

مانه و صلاح در دو فصل اخیر جزو برترین بازیکنان تیم لیورپول بوده اند و در موفقیت های این تیم نقش پررنگی داشته اند. آن ها این فصل نیز روی هم 13 گل زده اند و به عبارتی نزدیک به نیمی از گل های تیم کلوپ با ضربات این بازیکنان به دست آمده است.

دیدگاه‌ها