کد خبر : 1573151 | 11 آذر 1397 ساعت 23:45 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

کوتینیو زمان می خواهد

والورده: مصدومیت مسی جدی نیست

بارسا امشب با دو گل پیکه و آلنیا توانست ویارئال را شکست دهد و به صدر جدول بازگردد.

والورده: مصدومیت مسی جدی نیست

به گزارش "ورزش سه"، بارسا که در دو بازی قبلی خود در لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده بود(شکست از بتیس و تساوی برابر اتلتیکو)، امشب توانست سه امتیاز با ارزش بازی با ویارئال را کسب کند. بارسا در این بازی، دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول خوب و نیمه دوم دور از انتظار.

 

 

1359879

 

 

والورده در مورد دلیل افت بارسا در نیمه دوم گفت:« نیمه اول حاکم مطلق زمین بودیم. به غیر از ضربه ای که موره نو(مهاجم ویارئال) به تیر زد، تمام موقعیت ها از جانب ما بود و با گل پیکه پاداش مان را گرفتیم. در نیمه دوم اما خیلی سریع توپ ها را از دست می دادیم و زمانی که توپ در اختیارتان نباشد، بازی را به حریف خواهید داد. به همین دلیل سختی زیادی برای کسب سه امتیاز متحمل شدیم.»

 

مصدومیت مسی در پایان بازیمسی مثل همیشه فوق العاده بود. بازی پربرخوردی را شاهد بودیم و بارها روی مسی خطا شد. طبیعی بود که او در انتها کمی دچار مشکل شود ولی چیز خاصی نیست و قطعا فردا بدون مشکل در تمرین خواهد بود.»

 

افت کوتینیو:« او اخیرا مصدوم بود و هنوز به بهترین فرم خود برنگشته اما این اتفاق به زودی خواهد افتاد و به این مساله خوشبینم. کوتینیو برابر اینتر یکی از بهترین ها بود و معتقدم نباید به او فشار وارد کنیم چرا که احتمال مصدومیت مجدد برایش وجود دارد. واضح است که انتظارات از کوتینیو بالاست ولی نگران او نیستم.»

 

درخشش دمبله:« بدون شک یکی از بهترین ها زمین بود. عثمان کیفیت بالایی دارد. دریبل می زند، سرعت بالایی دارد و استارت های انفجاری و شم گلزنی از او یک بازیکن متمایز ساخته است. مهم تر از همه اینکه او بازیکنی شجاع است و امیدوارم به همین روند در بازی های بعدی ادامه دهد. در انتهای بازی کاملا خسته شده بود چرا که در 90 دقیقه بی نهایت دوید.»

 

گلزنی آلنیا:« این گل پاداشی برای آلنیا بود. او در مسیر پیشرفت قرار دارد و توانسته خودش را از تیم دوم به اول برساند. ورود او به زمین باعث تزریق انرژی به کل تیم شد و گلی که زد، خیال مان را از بابت پیروزی راحت کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها