کد خبر : 1573174 | 12 آذر 1397 ساعت 09:11 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: فکر می‌کردم مصدومیت قبلی نیمار برطرف شده

توماس توخل سرمربی PSG می‌گوید مصدومیت نیمار در بازی مقابل بوردو شبیه مصدومیتی است که او دفعه‌ی گذشته با آن مواجه شده است.

توخل: فکر می‌کردم مصدومیت قبلی نیمار برطرف شده

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل بوردو، بازی‌ای که به مصدومیت ابرستاره‌ی تیمش نیمار انجامید، در گفتگو با خبرنگاران درباره‌ی وضعیت ستاره‌ی برزیلی گفت مصدومیت او شبیه مصدومیتی است که دفعه‌ی قبل با آن مواجه بوده است.  توخل گفت انتظار ندارد ابرستاره‌ی برزیلی تا روز چهارشنبه که PSG در ادامه‌ی رقابتهای لو شامپیونا به مصاف استراسبورگ خواهد رفت به ترکیب پاری سن ژرمن بازگردد.

 

1359912

 

نیمار بعد از وقفه‌ی اخیر بازی‌های ملی که برای شرکت در بازی‌های تیم ملی کشورش برزیل، فرانسه را ترک کرده بود با مصدومیت ناشی از کشیدگی عضلات کشاله‌ی ران پای راست به پاریس بازگشته بود و توخل می‌گوید به نظر او مصدومیت نیمار در بازی با بوردو از همان ناحیه بوده است. توخل بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" به نظر من مصدومیت نیمار از همان ناحیه‌ای است که دفعه‌ی قبلی به آن دچار شده بود. ولی باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید. بعید می‌دانم نیمار برای بازی با استراسبورگ برسد ولی امیدوارم تا  قبل از بازی مقابل مون‌پلیه او را در اختیار داشته باشیم".

 

 

توخل در صحبتهای بعد از بازی خود به خبرنگاران گفت:"من هنوز نیمار را ندیده‌ام. ولی قبل از بازی امروز مقابل بوردو، چه خود نیمار، چه مربیان بدنسازی ما و چه فیزیوتراپها همه معتقد بودند که استفاده از او ریسکی نخواهد داشت. من فکر می‌کردم مصدومیت قبلی نیمار کاملاً بهبود پیدا کرده و او برای بازی کردن کاملاً آماده است".

 

دیدگاه‌ها