کد خبر : 1573181 | 12 آذر 1397 ساعت 10:05 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

فریاد دایر بر سر رمزی: برو سر جات! (عکس)

بعد از درگیری بازیکنان تاتنهام و آرسنال در بازی دیشب دو تیم، اشاره‌های اریک دایر به آرون رمزی خبرساز شده است.

فریاد دایر بر سر رمزی: برو سر جات! (عکس)

 

 به گزارش "ورزش سه"، درگیری پرحاشیه‌ی ستاره‌های تاتنهام و آرسنال در بازی دیشب دو تیم همچنان خبرساز است. تصاویر اریک دایر ستاره‌ی تاتنهام که مشخص است بعد از درگیری بازیکنان دو تیم به آرون رمزی ستاره‌ی آرسنال اشاره می‌کند که روی نیمکت تیمش بنشیند هواداران آرسنال را عصبانی کرده است. هواداران تاتنهام با مانور دادن روی تصاویر دایر، می‌گویند از اینکه ستاره‌ی تیم‌شان به حالتی مقتدرانه به آرون رمزی دستور داده و گفته :" برو سر جایت بنشین" خوشحال هستند. اما از سوی دیگر هوداران آرسنال با دیدن این تصاویر خشمگین شده‌اند.

1359920

بعد از گلی که اریک دایر به ثمر رساند تا بازی را به تساوی 1-1 برساند بازیکنان دو تیم با هم درگیر شده و تماشاچیان در زمین چمن شاهد درگیری‌های شدیدی بودند. علت این بود که دایر در مقابل هواداران آرسنال انگشت خود را روی دهانش گذاشته بود تا به آرسنالی‌ها بفهماند که باید ساکت شوند. رمزی و دیگر نیمکت‌نشین‌های آرسنال که از این توهین عصبانی شده بودند وارد زمین شده و به طرف دایر حمله‌ور شدند. بعد از این درگیری‌ها تصاویر دایر درحالیکه به رمزی اشاره می‌کند روی نیمکت بنشیند بار دیگر خشم آرسنالی‌ها را برانگیخته. هواداران تاتنهام هم بیکار ننشسته و در شبکه‌های اجتماعی و وبسایتهای خود ضمن تحسین دایر می‌گویند او به رمزی گفته برگرد و در جایی که به تو تعلق دارد بنشین، یعنی روی نیمکت.

 

1359922

پیش از این صحنه، شادی بعد از گل اریک دایر که در آن علامت ساکت شدن را به هواداران آرسنال نشان داد بود جرقه‌ی درگیری‌ها را روشن کرد. استیون لیششتاینر که در کنار زمین گرم می‌کرد با دیدن این حرکت به سمت یکی از بازیکنان تاتنهام رفته و او را هل می‌دهد. سپس دله آلی با ماتئو گوندوزی و آرون رمزی درگیر می‌شود و کار تا جایی بالا می‌گیرد که پوچتینو سرمربی تاتنهام و دستیارش خسوس پرز هم به درگیری‌ها اضافه می‌شوند. با توجه به ادامه‌ی دعوای دایر و رمزی در رسانه‌ها به نظر می‌رسد جنجال‌های بازی دیشب دو تیم لندنی فعلاً ادامه داشته باشد.

1359924

 

دیدگاه‌ها