کد خبر : 1573222 | 12 آذر 1397 ساعت 11:31 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت فجر سپاسی به روزهای خوب (عکس)

بعد از جدایی مجید صالح از فجر سپاسی شاید انتظار نمی رفت شاهد بازی های خوب از سوی این تیم و هم چنین کسب نتایج قابل قبول دست کم تا پیش از آمدن مربی جدید باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، اما مربی جایگزین که پیش از این دستیار مجید صالح بود و به عنوان مربی موقت هدایت تیم را برعهده گرفت فجر سپاسی را به روزهای خوبش برگرداند و با این روند انتظار می رود تیم دوباره به نیمه بالای جدول برود و هدف بزرگ تری از ماندن در جدول بازی ها را برنامه ریزی کند.

 

1360019

 

دیروز و در هفته پانزدهم بازی ها فجر سپاسی میهمان گل گهر یکی از مدعیان قهرمانی بازی ها بود و از این دیدار سخت یک امتیاز گرفت تا دست پر به شیراز برگردد. با این امتیاز طبیعتا باشگاه به دنبال مربی جدیدی نخواهد بود و با اسماعیل زارع به کار ادامه خواهد داد.

 

1360018

 

فجر سپاسی یکی از تیم های دوست داشتنی فوتبال است که در سال های اخیر و در یکی دو مرحله تا صعود به لیگ برتر پیش آمد اما در نهایت نتوانست به لیگ برتر صعود کند که به نظر می رسد بیشتر مشکلات مالی مانع از تحقق اهداف تیم شده است.

 

1360020

 

حضور فجر سپاسی در لیگ برتر می تواند خبر خوشی برای بازیکنانی باشد که سرباز می شود و اینروزها مجبور هستند برای ادامه بازی به تیم های دسته اولی بروند و طبیعتا این تصمیم آنها را از نگاه ها دور خواهد کرد. با توجه به امتیازات از دست رفته فجر سپاسی سخت است در این فصل شاهد صعود تیم به لیگ برتر باشیم اما اینبار هم فوتبال ادامه خواهد داشت و تیم فجر سپاسی با مربی فعلی اش می تواند برای روزهای بهتر برنامه ریزی کند.

 

عکاس: امین زیدآبادی

 

دیدگاه‌ها