کد خبر : 1573248 | 12 آذر 1397 ساعت 12:26 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین کیون:

توریرا می تواند پاتریک ویرای جدید آرسنال باشد

لوکاس توریرا ستاره‌ی اروگوئه‌ای آرسنال گفت مقایسه شدنش با اسطوره‌های آرسنال توسط یکی از اسطوره‌ها برایش باورکردنی نیست.

توریرا می تواند پاتریک ویرای جدید آرسنال باشد

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از نمایش درخشان و شجاعانه‌ی لوکاس توریرا بازیکن اروگوئه‌ای آرسنال در دربی شمال لندن که دیشب بین توپچی‌ها و تاتنهام برگزار شد و با پیروزی 4-2 آرسنال به پایان رسید، مارتین کیون اسطوره‌ی باشگاه آرسنال که از سوی هواداران این باشگاه به لقب شکست‌ناپذیر مفتخرشده به ستایش از توریرا پرداخت و او را با تعدادی از بزرگان تاریخ آرسنال مقایسه کرد.

 

 

توریرا در تابستان امسال با قراردادی به ارزش 26 میلیون پوند از سامپدوریا به آرسنال پیوست و در این زمان کوتاه می‌رود تا خود را به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان فعلی آرسنال نزد هواداران این تیم تبدیل کند. آرسنال دیشب در میانه‌ی میدان حکمفرمایی می‌کرد و عملکرد درخشان توریرا در این خط بود که باعث شد کیون به ستایش از او پرداخته و هافبک اروگوئه‌ای را با بعضی از شمایل‌های بزرگ توپچی‌ها مقایسه کند.

 

 

مارتین کیون در یادداشتی برای روزنامه‌ی دیلی‌میل درباره‌ی توریرا نوشت:" من از دوران پاتریک ویرا و ژیلبرتو سیلوا تا کنون کسی را ندیده بودم که با پیراهن آرسنال در خط میانی اینقدر عالی و مسلط بازی کند. تویرا و ویرا از نظر اندازه‌ی جثه و استخوان‌بندی از زمین تا آسمان تفاوت دارند ولی انگیزه و اراده‌ی پولادین‌شان دقیقاً مثل هم است".

 

 

1360048

 

 

کیون در ادامه نوشت:" این ستاره‌ی اروگوئه‌ای از سوت شروع بازی خط میانی را تحت کنترل خود درآورد. توریرا فوق‌العاده نترس بود، دائم از هم‌تیمی‌هایش توپ می‌خواست، همیشه مشتاق تکل زدن بود و قصد نداشت خود را از منطقه‌ی خطر دور کند. دوندگی‌های بی‌پایان او باعث شد آرسنال نسبت به حریف سر باشد. بیننده احساس می‌کرد توریرا اگر بتواند حاضر است با کمال میل وظیفه‌ی 10 بازیکن دیگر را هم به عهده بگیرد. توریرا در هجومها هم عالی عمل می‌کرد. بازی‌خوانی او استثنایی است و وقتی توپ را بدست می‌آورد از آن هوشمندانه استفاده می‌کند".

 

 

 

دیدگاه‌ها